Tiedän, haku on olemassa, mutta tuntuu löytyvän vain vanhemmista malleista tietoa. Eiks näissä uudemmissa ole vikoja?
Ostamassa B omegaa...???
yleistä on pölläyttäminen käynnistäessä.ohjurinkumit irtoaa. kannattaa myös varmistaa ettei äänieristykset ole märkänä. kondenssivesi tulee usein lattialle kun ei osu poistoletkuun.koneen ulkoiset öljyvuodot kannattaa myös tarkistaa.Fmon kirjoitti:Mä meen lauantaina katsomaan tuollaista -01 2,6L farmaria. Mitähän siitä pitäis tarkastaa, siis mitkä on ollu yleisimmät/pahimmat havaittavissa olevat tyyppiviat?
Tiedän, haku on olemassa, mutta tuntuu löytyvän vain vanhemmista malleista tietoa. Eiks näissä uudemmissa ole vikoja?
itsellä nyt takana 60000 kilsaa ja tyytyväinen olen ollut.
nuo puola- ja tulpanjohtoviat ei tuota konetta yleensä vaivaa.perinteisiä tulpanjohtoja ei ole ja puolatkin on erilaiset kuin vanhemmissa kuutosissa.
omega 2.6 V6 car.elegance 2002
Eli pitää alottaa uus topiikki vai..?JNS kirjoitti:Nii joo b omegaa oon kanssa kattellu (2.0) ja empä viittiny alottaa uutta topiikkia kysyäkseni että onko tuo polttoaine suihkutus toteutettu samalla tavoin kaikissa 94-98 autoissa..
Ja entäs sitten se lukkoperä tai sen puuttuminen..?, siitä oon ollu täälä ristiriitaisia tietoja, mutta voiko nyrkkisääntönä pitää että kaikissa suomiautoissa on alunperin ollu lukkoperä..??
Äänieristykset? Mulla ei ole tietoa ton putken sijainnista, jos viitsit tarkentaa?mtt kirjoitti:yleistä on pölläyttäminen käynnistäessä.ohjurinkumit irtoaa. kannattaa myös varmistaa ettei äänieristykset ole märkänä. kondenssivesi tulee usein lattialle kun ei osu poistoletkuun.koneen ulkoiset öljyvuodot kannattaa myös tarkistaa.Fmon kirjoitti:Mä meen lauantaina katsomaan tuollaista -01 2,6L farmaria. Mitähän siitä pitäis tarkastaa, siis mitkä on ollu yleisimmät/pahimmat havaittavissa olevat tyyppiviat?
itsellä nyt takana 60000 kilsaa ja tyytyväinen olen ollut.
nuo puola- ja tulpanjohtoviat ei tuota konetta yleensä vaivaa.perinteisiä tulpanjohtoja ei ole ja puolatkin on erilaiset kuin vanhemmissa kuutosissa.
Kiitos kuitenkin tässä vaiheessa vastauksista, taitaa huomenna lähteä mukaan tuo...
kondenssivesiputikia on 2. keskikonsolin molemmilla puolilla. itsellä oli märkänä jopa takajalkatilat. vesi vain jostain syystä tuli sellaisella kierteellä, että kondenssivesiputkea ympäröivä vaahtomuovirengas kastui ja siitä vesi valui lattialle. ne vaahtomuovirenkaat näkee siitä keskikonsolin ja kojelaudan välistä noin 30 senttiä polkimista pois päin.
ei ole paha homma raottaa lattiaverhoilua sen verran, että saa käden työnnettyä sen alle. jos vesi on mennyt putkesta ohi, niin sitä on reilusti. tuon kuivaaminen ei ole amerikantemppu ja itse laitoin letkun pätkän ohjaamaan veden paremmin. äänieristeet tosin joutuu leikkaamaan paloina pois jos meinaa saada kunnolla kuivattua.
ei ole paha homma raottaa lattiaverhoilua sen verran, että saa käden työnnettyä sen alle. jos vesi on mennyt putkesta ohi, niin sitä on reilusti. tuon kuivaaminen ei ole amerikantemppu ja itse laitoin letkun pätkän ohjaamaan veden paremmin. äänieristeet tosin joutuu leikkaamaan paloina pois jos meinaa saada kunnolla kuivattua.
omega 2.6 V6 car.elegance 2002
99% jokaisessa suomi b-Omegassa lukkoperä. Merkkiliikkeessä eivät edes tienneet että on olemassa lukottomiakin b-Omegoita, edes tuontiautojen joukossa.JNS kirjoitti:Eli pitää alottaa uus topiikki vai..?JNS kirjoitti:Nii joo b omegaa oon kanssa kattellu (2.0) ja empä viittiny alottaa uutta topiikkia kysyäkseni että onko tuo polttoaine suihkutus toteutettu samalla tavoin kaikissa 94-98 autoissa..
Ja entäs sitten se lukkoperä tai sen puuttuminen..?, siitä oon ollu täälä ristiriitaisia tietoja, mutta voiko nyrkkisääntönä pitää että kaikissa suomiautoissa on alunperin ollu lukkoperä..??