millä kannattais kiinnittää levikkeet et ei näkyis hirveit ruuvei kyljis ym.......
voisko ne esim liimata jollai liimamassalla
vai onks joku parempikeino???
levikkeet
- Kadett_gsi
- 'Admiral'

otanpa tähän aasinsiltana, helmoja koskevan mielipiteen.
Elikkä, mun mielestä moni auto pilataan laittamalla liian matalalle ulottuvat "levikkeet" ja etu/takahelmat, koska mielestäni nämä ylimääräiset lärpäkkeet monta kertaa, huom. EI AINA, tekevät autosta kapeamman ja korkeamman näköisen. en tiedä miksi näin mutta moni moni hieno auto on niillä tosiaan suorastaan pilattu. Madalluksella saatu näyttävyys ja leveyden sekä auton korin mataluuden "illuusio" ikäänkuin katoaa helma jatkeiden myötä, jos ne on liian "korkeat".
tämä on siis vain mun mielipide.
Elikkä, mun mielestä moni auto pilataan laittamalla liian matalalle ulottuvat "levikkeet" ja etu/takahelmat, koska mielestäni nämä ylimääräiset lärpäkkeet monta kertaa, huom. EI AINA, tekevät autosta kapeamman ja korkeamman näköisen. en tiedä miksi näin mutta moni moni hieno auto on niillä tosiaan suorastaan pilattu. Madalluksella saatu näyttävyys ja leveyden sekä auton korin mataluuden "illuusio" ikäänkuin katoaa helma jatkeiden myötä, jos ne on liian "korkeat".
tämä on siis vain mun mielipide.
mä tiiän ton pirssin.. siis JV:n Omegan, ja siinä ei oo tosiaankaan mitään "lärpäkkeitä", vaan ihan hillityt levikkeet.
Eikös siin oo se 3000:sen korisarja ?
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
juu puhuinkin yleistesti, mutta koskee kylläkin 95% näkemistäni kieseistä.On 2003-05-16 13:25, repa wrote:
mä tiiän ton pirssin.. siis JV:n Omegan, ja siinä ei oo tosiaankaan mitään "lärpäkkeitä", vaan ihan hillityt levikkeet.
eli muotoilu ennen kaikkea. esim B ompun omat alkuperäset helmat on mielestäni hienommat kun yleisesti käytetyt "suorat" sivu helmat, jotka muistuttaa maalattuja lankkuja.
Älkää hyvät ihmiset laittako ainakaan näkyviin niitä ruuvejanne.Vaikka kuinka saisitte ne ruuvit hyvin niin ei mene kuin hetki ja kaikki ruuvit on löysällä,siitten sitä lerpatusta riittää.Jos vimpan päälle haluatte ostatte koriliimaa ja laitatte levikkeet sillä kiinni.
Samaista liimaa käytetään mm.lokasuojan kaarien vaihdossa.
PS.ko.koriliima maksaa yllättäen aikas tavalla paljon(300ml n.60e)
Samaista liimaa käytetään mm.lokasuojan kaarien vaihdossa.
PS.ko.koriliima maksaa yllättäen aikas tavalla paljon(300ml n.60e)