Astra f caravan vuotaa vettä sisälle
Astra f caravan vuotaa vettä sisälle
Eli vesi tulee sisään ilmeisesti joko takaluukun saranoiden kiinnityspulttien läpiviennistä ,tai kumitötteröstä jonka läpi menee takaluukun sähköjohdot.Onko muut törmänneet vastaavanlaiseen vikaan?
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Ei osunu tuo kohdalle, vois luulla että liimalasi sattuis vuotaan mutta että saranoista... Takasivulasit ovat molemmat vuotaneet mun Astrassa, ne kun tiivistetty jollai typerällä liimateipillä. Tiipui vesi sinne sen näkösuojaverhoon päälle, aina oli pientä lammikkoa. Jotai korikittiä heitin sinne sen alkuperäisen tiivisteen seuraks ja sen jälkeen pitäny tiiviinä.
Tiivistitkö sisäkautta tuon lasin vai kuinka?keltanokka kirjoitti:Takasivulasit ovat molemmat vuotaneet mun Astrassa, ne kun tiivistetty jollai typerällä liimateipillä. Tiipui vesi sinne sen näkösuojaverhoon päälle, aina oli pientä lammikkoa. Jotai korikittiä heitin sinne sen alkuperäisen tiivisteen seuraks ja sen jälkeen pitäny tiiviinä.
Oikealle taakse tulee sateella lammikkoa,joten ei ole tuo takalasinletku tällä kertaa.
Taitaa olla sama juttu,kattoverhoilu tuntui märältä kattokaiteen kiinnityksen kohdalta. perk.....ipa kirjoitti:minun auto vuoti kattokaiteen kiinnitys pisteestä. kasteli koko kattoverhoilun vaikka se pultti on siellä ihan taka nurkassa.
Pitää sitten vissiin alkaa opetteleen purkaa kattoverhoilu tässä jonain kauniina(?) päivänä
Re: Astra f caravan vuotaa vettä sisälle
KYLLÄ olen törmännyt samaiseen vikaan omassa autossani..se vuotaa siitä sähköjohtojen läpiviennistä ainakin mulla..ja aikasemmin vuoti myös kattokaiteiden pulttien reijistä..se kasteli kanssa kattoverhoilun..jtg kirjoitti:Eli vesi tulee sisään ilmeisesti joko takaluukun saranoiden kiinnityspulttien läpiviennistä ,tai kumitötteröstä jonka läpi menee takaluukun sähköjohdot.Onko muut törmänneet vastaavanlaiseen vikaan?
|Cc Lahti member|
astra f farmari vm.95 (projekti)
astra f farmari vm.95 (projekti)