Astra f caravan vuotaa vettä sisälle

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jtg
'Senator'
'Senator'

Astra f caravan vuotaa vettä sisälle

Viesti Kirjoittaja jtg »

Eli vesi tulee sisään ilmeisesti joko takaluukun saranoiden kiinnityspulttien läpiviennistä ,tai kumitötteröstä jonka läpi menee takaluukun sähköjohdot.Onko muut törmänneet vastaavanlaiseen vikaan?
keltanokka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

Ei osunu tuo kohdalle, vois luulla että liimalasi sattuis vuotaan mutta että saranoista... Takasivulasit ovat molemmat vuotaneet mun Astrassa, ne kun tiivistetty jollai typerällä liimateipillä. Tiipui vesi sinne sen näkösuojaverhoon päälle, aina oli pientä lammikkoa. Jotai korikittiä heitin sinne sen alkuperäisen tiivisteen seuraks ja sen jälkeen pitäny tiiviinä.
jtg
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jtg »

Juu katosta vuotaa kun noi kattoverhoilut on kastuneet suunilleen saranoitten kohdalta.Tarttee vissiin rapsia sisustan listoja/verhoilua irti että saa ne pultit näkyviin, ja kaataa korin ja takaluukun väliseen tilaan vettä.Eiköhän se selviä mistä vuotaa.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Ettei ois pissapojan nestettä mikä valunu sisään?
Nismo, millo lie taas ajos
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Ääni katkenneelle takalasin pesurin letkulle. Tuleeko takalasille nestettä kun ruikit sitä viiksestä?
jtg
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jtg »

Hyvä pointti.Tarkistetaan iltasella.
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Iro »

keltanokka kirjoitti:Takasivulasit ovat molemmat vuotaneet mun Astrassa, ne kun tiivistetty jollai typerällä liimateipillä. Tiipui vesi sinne sen näkösuojaverhoon päälle, aina oli pientä lammikkoa. Jotai korikittiä heitin sinne sen alkuperäisen tiivisteen seuraks ja sen jälkeen pitäny tiiviinä.
Tiivistitkö sisäkautta tuon lasin vai kuinka?
Oikealle taakse tulee sateella lammikkoa,joten ei ole tuo takalasinletku tällä kertaa.
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

minun auto vuoti kattokaiteen kiinnitys pisteestä. kasteli koko kattoverhoilun vaikka se pultti on siellä ihan taka nurkassa.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Iro »

ipa kirjoitti:minun auto vuoti kattokaiteen kiinnitys pisteestä. kasteli koko kattoverhoilun vaikka se pultti on siellä ihan taka nurkassa.
Taitaa olla sama juttu,kattoverhoilu tuntui märältä kattokaiteen kiinnityksen kohdalta. perk.....
Pitää sitten vissiin alkaa opetteleen purkaa kattoverhoilu tässä jonain kauniina(?) päivänä
astma^^
'Senator'
'Senator'

Re: Astra f caravan vuotaa vettä sisälle

Viesti Kirjoittaja astma^^ »

jtg kirjoitti:Eli vesi tulee sisään ilmeisesti joko takaluukun saranoiden kiinnityspulttien läpiviennistä ,tai kumitötteröstä jonka läpi menee takaluukun sähköjohdot.Onko muut törmänneet vastaavanlaiseen vikaan?
KYLLÄ olen törmännyt samaiseen vikaan omassa autossani..se vuotaa siitä sähköjohtojen läpiviennistä ainakin mulla..ja aikasemmin vuoti myös kattokaiteiden pulttien reijistä..se kasteli kanssa kattoverhoilun..
|Cc Lahti member|
astra f farmari vm.95 (projekti)
Vastaa Viestiin