Weitecit B Omegassa..
Weitecit B Omegassa..
Olisko jollain laittaa sivuprofiilikuvaa B Omegasta -30mm Weitecin vietereillä ja vakioiskareilla?
Itellä ollu ny viime keväästä lähtien nuo jouset ja auto on edellee ku olis 80kg tiiliskiviä takakontissa.
Etupää ei näytä pudonneen juuri ollenkaa ja takapää on lyyhällään.
Sen lisäks takapäässä kolahtelee varmaan jousten kierteet vastakkai joka hemmetin montussa..
Alkaa tuntumaa siltä että myyn nuo kohta jonku muun riesaks ja laitan takas vakiojouset, ne jouset joilla Omega on niitä kehuja saanu ajo-ominaisuuksistaan..
Itellä ollu ny viime keväästä lähtien nuo jouset ja auto on edellee ku olis 80kg tiiliskiviä takakontissa.
Sen lisäks takapäässä kolahtelee varmaan jousten kierteet vastakkai joka hemmetin montussa..
Alkaa tuntumaa siltä että myyn nuo kohta jonku muun riesaks ja laitan takas vakiojouset, ne jouset joilla Omega on niitä kehuja saanu ajo-ominaisuuksistaan..
Ford Mondeo 1.8 STW
Re: Weitecit B Omegassa..
Sama efekti Almeran kanssakin Weitecin kiekuroilla > keuliiHMS77 kirjoitti:Olisko jollain laittaa sivuprofiilikuvaa B Omegasta -30mm Weitecin vietereillä ja vakioiskareilla?
Ja ei muutenkaan ole mitenkään erikoiset toimivuudeltaan...
*noh, jos siitä jotain oppi niin sen, että weitecin jousia en laita enää yhteenkään autoon*
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Re: Weitecit B Omegassa..
jazari75 kirjoitti:
Sama efekti Almeran kanssakin Weitecin kiekuroilla > keulii![]()
![]()
Ja ei muutenkaan ole mitenkään erikoiset toimivuudeltaan...
*noh, jos siitä jotain oppi niin sen, että weitecin jousia en laita enää yhteenkään autoon*
P10 ainakin menee Weiteceillä kivasti etukenossa.
Mutta jos on järkihintaan muuta saatavilla niin ehdottomasti H&R, KW, Bilstein akselilla
Nismo, millo lie taas ajos
Joo kyllä nyt alko Weitecien lähtölaskenta. Kevät kun tulee niin vaihdan takas vakiojouset..
Ei tolla aja pirukaan kun pönttö raapasee joka hemmetin töyssyssä maahan.
Vuodessa menny Weitecien takapää aivan tolkuttoman huonoon kuntoon, siis lässähtäny aivan totaalisesti.
Prkl jaksa enää varoa joka saatanan töyssyä, vittuun koko teinixjouset! prkl..
Ei tolla aja pirukaan kun pönttö raapasee joka hemmetin töyssyssä maahan.
Vuodessa menny Weitecien takapää aivan tolkuttoman huonoon kuntoon, siis lässähtäny aivan totaalisesti.
Prkl jaksa enää varoa joka saatanan töyssyä, vittuun koko teinixjouset! prkl..
Ford Mondeo 1.8 STW
Mä lainaan kans vähän tätä topikkia. Jouset pitäs hommata mv6 sedaniin ja fk:t sais naapurista sopu hintaan, onko jollain kokemusta tekeekö niillä mitään, vai onko yhtä huonot kuin weitecit?
Tuon weitecin huonouden olen itsekin huomannu muun merkkisissä kulkineissa, niissäkin perä on löysä ja roikkuu...
Tuon weitecin huonouden olen itsekin huomannu muun merkkisissä kulkineissa, niissäkin perä on löysä ja roikkuu...
Itsellä oli entisessä MV6:ssa FK:t. Ihan hyvät muuten mut jäi noissakin keula ehkä hieman korkeammalle kuin perä. Parivuotta kerkes olla mulla eikä ainakaan sinä aikana jouset kuoleentuneet. Tuossa huonohko kuva noilla FK:n jousilla. http://rave.irc-galleria.net/k/images01 ... 507628.jpgSkorppi kirjoitti:Mä lainaan kans vähän tätä topikkia. Jouset pitäs hommata mv6 sedaniin ja fk:t sais naapurista sopu hintaan, onko jollain kokemusta tekeekö niillä mitään, vai onko yhtä huonot kuin weitecit?