perälukko

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
omega mtj
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja omega mtj »

Tästä perälukosta on ollut paljonpuhetta Omegoihin liittyen. Vauxhall/Opel Omega Haynes kirja väittää että ne autot missä on luiston rajoitin olisi samassa lukko. Limited slip differential (luistonrajoittimella (lukolla) varustettu tasauspyorästö). Mitäs öljyä tälläisessä perässä käytetään. Korjatkaa viisammat jos olen väärässä.
j-ptuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja j-ptuning »

ihan normaalia lukkoperä öljyä. gm numero onöljy:1942387 ja lisä aine(pakollinen lukko perässä)1970452 hinta:öljy5,19L. lisä-aine:6,28/pullo
Suzuki gsxr
bikedrifters.fi
turbobliz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja turbobliz »

On 2003-05-17 15:57, omega mtj wrote:
Tästä perälukosta on ollut paljonpuhetta Omegoihin liittyen. Vauxhall/Opel Omega Haynes kirja väittää että ne autot missä on luiston rajoitin olisi samassa lukko. Limited slip differential (luistonrajoittimella (lukolla) varustettu tasauspyorästö). Mitäs öljyä tälläisessä perässä käytetään. Korjatkaa viisammat jos olen väärässä.
Luistonrajoitin lienee tässä yhteydessä tutummin "lukko".
omega mtj
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja omega mtj »

Ei luistonrajoitin ole aivan sama kuin lukkoperä. Omegat mitkä on varustettu luistonrajoittimella niin näissä on kummatkin lukko ja luistonrajoitin eli kun pyörät (kummatkin lukko) lyö tyhjää niin luistonrajoitin pätkii vetoa. En muista pätkiikä bensan syöttöä vai sytytystä. Korjatkaa viisammat jos olen väärässä.
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

tossa kohtaa "luiston rajoitin" tunnetaan luistonestona.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simo »

On 2003-05-19 20:41, omega mtj wrote:
Ei luistonrajoitin ole aivan sama kuin lukkoperä. Omegat mitkä on varustettu luistonrajoittimella niin näissä on kummatkin lukko ja luistonrajoitin eli kun pyörät (kummatkin lukko) lyö tyhjää niin luistonrajoitin pätkii vetoa. En muista pätkiikä bensan syöttöä vai sytytystä. Korjatkaa viisammat jos olen väärässä.
"Limited slip differential", kuten Haynesissa lukee, tarkoittaa lukkoperää eikä siihen liity mitään luistonestoa. Luistonesto on ihan eri juttu.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Vastaa Viestiin