Astra G pissapoika

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
hyde
OCF Member 2019

Astra G pissapoika

Viesti Kirjoittaja hyde »

Onkos Astra G:ssä lasinpesimelle ja valonpesureille eri moottori kun valoille ruuttaa niin
saatanan tavalla,mutta lasille ei tuu pisaraakaan.Otin letkun suuttimen päästä irti ja imaisin
niin nestettä tuli ihan OK eli tuskin on tukkeessa ja tuskin jäässäkään kun nyt on +3 lämmintä.
Viiksestä kun vetää niiin moottori kyllä surisee ja vettä tulee valoille, mutta onko tosiaan niin
että niillä olis eri moottorit.
Täytynee tunnustaa että on jo nikotellut jonkin aikaa, eli joskus suihku on ollut heikko, mutta on
sitten vahvistunut kun on vetänyt uudestaan viiksestä.
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

No porukoiden astrassa myös saamaa ongelmaa, joskus vettä ei meinaa tulla, mutta hetken kun viikseä "runkkaa" niin saa sitä vettäkin. Tosin tässä astrassa valonpesimiensulake on otettu pois.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
A-zero
'Agila'

Viesti Kirjoittaja A-zero »

Omasta astrasta otettiin valopesimien moottorin johto irti samalla ku oli huollossa. Eipä tartte enää ihan joka päivä olla lisäämäs vettä.
markojii
'Kadett'
'Kadett'

Re: Astra G pissapoika

Viesti Kirjoittaja markojii »

hyde kirjoitti:Onkos Astra G:ssä lasinpesimelle ja valonpesureille eri moottori kun valoille ruuttaa niin
saatanan tavalla,mutta lasille ei tuu pisaraakaan.Otin letkun suuttimen päästä irti ja imaisin
niin nestettä tuli ihan OK eli tuskin on tukkeessa ja tuskin jäässäkään kun nyt on +3 lämmintä.
Viiksestä kun vetää niiin moottori kyllä surisee ja vettä tulee valoille, mutta onko tosiaan niin
että niillä olis eri moottorit.
samaa vikaa ollut omassa astrassa ja aikasemmissa vectrassa/sorsassa, riippuu vissiin jonkun verran nesteen määrästäkin?!?
toisaalta kyllä mun mielestä muissa autoissa yleensä tulee vettä lasille välillä hiukka liiankin kovalla paineella. ja monessa tulee ensin vesi,sit vasta alkaa pyyhkiä.
on jo nikotellut jonkin aikaa, eli joskus suihku on ollut heikko, mutta on
sitten vahvistunut kun on vetänyt uudestaan viiksestä.
astra taitaa olla keski-ikäistyvä ja urospuolinen........... :oops:
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Astra G pissapoika

Viesti Kirjoittaja ap85 »

markojii kirjoitti:
astra taitaa olla keski-ikäistyvä ja urospuolinen........... :oops:
reps :lollis: :D

No mutta asiaan. Ei oo mulla kyllä muulloin nikotellu kun jos on nesteet vähissä. Täydellä säiliöllä ruuttaa aina hyvin.

Ja itse myös olen poistanut valonpesurien sulakkeen.
Skoda Octavia TDI
Vastaa Viestiin