Onkos Astra G:ssä lasinpesimelle ja valonpesureille eri moottori kun valoille ruuttaa niin
saatanan tavalla,mutta lasille ei tuu pisaraakaan.Otin letkun suuttimen päästä irti ja imaisin
niin nestettä tuli ihan OK eli tuskin on tukkeessa ja tuskin jäässäkään kun nyt on +3 lämmintä.
Viiksestä kun vetää niiin moottori kyllä surisee ja vettä tulee valoille, mutta onko tosiaan niin
että niillä olis eri moottorit.
Täytynee tunnustaa että on jo nikotellut jonkin aikaa, eli joskus suihku on ollut heikko, mutta on
sitten vahvistunut kun on vetänyt uudestaan viiksestä.
Astra G pissapoika
Re: Astra G pissapoika
samaa vikaa ollut omassa astrassa ja aikasemmissa vectrassa/sorsassa, riippuu vissiin jonkun verran nesteen määrästäkin?!?hyde kirjoitti:Onkos Astra G:ssä lasinpesimelle ja valonpesureille eri moottori kun valoille ruuttaa niin
saatanan tavalla,mutta lasille ei tuu pisaraakaan.Otin letkun suuttimen päästä irti ja imaisin
niin nestettä tuli ihan OK eli tuskin on tukkeessa ja tuskin jäässäkään kun nyt on +3 lämmintä.
Viiksestä kun vetää niiin moottori kyllä surisee ja vettä tulee valoille, mutta onko tosiaan niin
että niillä olis eri moottorit.
toisaalta kyllä mun mielestä muissa autoissa yleensä tulee vettä lasille välillä hiukka liiankin kovalla paineella. ja monessa tulee ensin vesi,sit vasta alkaa pyyhkiä.
astra taitaa olla keski-ikäistyvä ja urospuolinen...........on jo nikotellut jonkin aikaa, eli joskus suihku on ollut heikko, mutta on
sitten vahvistunut kun on vetänyt uudestaan viiksestä.
Re: Astra G pissapoika
repsmarkojii kirjoitti:
astra taitaa olla keski-ikäistyvä ja urospuolinen...........
No mutta asiaan. Ei oo mulla kyllä muulloin nikotellu kun jos on nesteet vähissä. Täydellä säiliöllä ruuttaa aina hyvin.
Ja itse myös olen poistanut valonpesurien sulakkeen.
Skoda Octavia TDI