b-omppuun "projektoriumpiot", mistä?
b-omppuun "projektoriumpiot", mistä?
Oli tuolla nettivaraosassa myynnissä ja hävis heti.. oli joku suomalainen firma missä oli.. mistähän sellaset sais tilattua? (muualta ku ebaysta)
ex.Opel Vectra c20xe -89
ex.Opel vectra 2.0i -89
Omppu 2.5v6 -95
ex.Opel vectra 2.0i -89
Omppu 2.5v6 -95
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
-> http://autio.net tuoltahan niitä on joskus haettu....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
OPEL OMEGA B 98-99 ETUVALO, OIKEA 93141 2 90,00__Joppe__ kirjoitti:joo mut tuolla on vissiin ihan normaaleja umpioita vaan.. kyseessä mulla siis b1 omppu.
OPEL OMEGA B 98-99 ETUVALO, VASEN 93141 1 90,00
noi pitäis olla "projektori" malliset
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
^Eikö se -99 syksyllä tullut B2 eli käytännössä alkaen vuosimalli 2000? Nuo 98-99 on oikeastaan B1-Omegasta mieto facelifti, etu-umpiot erilaiset ja verhoilumateriaalit tais muuttua samalla.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Lähimmältä fiksus kauppiaalta kannattaa kysyä?Itse tilasin viereisestä fiksus liikkeestä depon kirkas projektori umpiot.Muuten ovat hyvät umpiot paitsi nuo tehdas suuntaus asetukset ovat mitä sattuu ja harvianaisen kinkkinen homma vaihtaa nuo valojen korkeus moottorit vanhoista uusiin, kannatta olla tarkkana ettei riko umpiota.Valokuvio normi polttimoilla hieman outo mutta xenoneilla sekin korjautuu.
Mutta jos varaa on panostaa niin hellat olisi parhaat
(400e-500e/pari) 
Mutta jos varaa on panostaa niin hellat olisi parhaat
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
www.tradefactory.fi sieltä löytyy, ilmeisesti nyt on taas hyllyssä noita.
WTF? Jos puhut siis B Omegan umpioista, niin ei kyllä tasan ole mikään kinkkinen homma vaihtaa korkeudensäätömoottoreita vanhoista uusiin..Nieminen kirjoitti:harvianaisen kinkkinen homma vaihtaa nuo valojen korkeus moottorit vanhoista uusiin, kannatta olla tarkkana ettei riko umpiota.
Umpioiden irrotusta ja kiinnitystä takas voinee kuvailla sanalla kinkkinen..
Ford Mondeo 1.8 STW
Asiaa puhut. Varsinkin jos on Irmscherin tekemä etupuskurin niin sen joutuu irrottamaan että umpiot saa irtiHMS77 kirjoitti:WTF? Jos puhut siis B Omegan umpioista, niin ei kyllä tasan ole mikään kinkkinen homma vaihtaa korkeudensäätömoottoreita vanhoista uusiin..Nieminen kirjoitti:harvianaisen kinkkinen homma vaihtaa nuo valojen korkeus moottorit vanhoista uusiin, kannatta olla tarkkana ettei riko umpiota.
Umpioiden irrotusta ja kiinnitystä takas voinee kuvailla sanalla kinkkinen..

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Vakiopuskuri jos on edessä, niin aika kätevä vaihtaa umpiot.. puoleen tuntiin vaihtaa helposti pelkät umpiot.
"-Keskenään vaihtokelpoiset osat eivät ole keskenään vaihtokelpoisia."
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE
Taidat olla aika peukaloa sitten...eipä noita pitkin irroita kun ei se puskurikaan ole kiinni kuin muutamalla ruuvilla, se lampunalus muovi yhdellä ja pesurit lampuissa yhdellä vai peräti kahdella. Puskurin irroituksen jälkeen kaikki avattavat on oikeestaan suoraan näkyvilläHMS77 kirjoitti:Vakiopuskin löytyy ja kyllä pesureiden kanssa sai tapella kyllä ihan tarpeeks ennenku umpiot sai irti.. tai sitten oon vaan pelkkää peukaloa..ok` kirjoitti:Vakiopuskuri jos on edessä, niin aika kätevä vaihtaa umpiot.. puoleen tuntiin vaihtaa helposti pelkät umpiot.
Todennäköisesti väärässä.