Vectra B V6 putkisto
Just laitoin Remuksen keskiputken tilaukseen, hintaa n.260€. Toimitusaika 3-4 viikkoa, kun tarvi tilata tehtaalta asti.
Simonsin rosterinen vastaava olisi ollut kalliimpi ja Supersprint ei tee enää kuin 02 ja uudempiin autoihin.
Simonsin rosterinen vastaava olisi ollut kalliimpi ja Supersprint ei tee enää kuin 02 ja uudempiin autoihin.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Nonni... Tänään kävin katsastamas auton ja eihän se läpi menny ku pakoputki oli KOKONAAN POIKKI siitä takapöntön juuresta!
Eli tarviikos mun nyt sit käydä ostamassa sekä takapönttö että myös keskiputki?? Ei oo varmaan mikään ihmeellinen homma ite vaihtaa noita?
Kaipa noilla Motonet kamoillakin pärjäis... kai....
Eli tarviikos mun nyt sit käydä ostamassa sekä takapönttö että myös keskiputki?? Ei oo varmaan mikään ihmeellinen homma ite vaihtaa noita?
Kaipa noilla Motonet kamoillakin pärjäis... kai....
Vectra B 2.6 V6 Sport 5d A -01
Eipä kai, tarvii kattoo viel tarkemmin... Ihmeen hyvin se sai mitattua päästöarvot vaikka putki oli poikki, itekki se ihmetteli sitä!ekto kirjoitti:Ei kai se nyt ole liitoksen kummaltakin puolelta poikki?
Ny on kyl rahatilanne kohtuu tiukka niin enköhän mä tollaset Motonet kamat hanki!
Nyt tuli huomattua vielä tälläinen juttu että kun mulla on peräkoukku niin sen takapöntön pitäis olla hieman muotoiltu...
Eli varmaan sit pitäis antaa motonetista hankitulle pöntölle vähän lekaa ennen kuin se menee paikoilleen.
Onkos kellään tiedossa että minkäs hintanen se orkkis takapönttö on joka olis valmiiksi oikean muotoinen?
Eli varmaan sit pitäis antaa motonetista hankitulle pöntölle vähän lekaa ennen kuin se menee paikoilleen.
Onkos kellään tiedossa että minkäs hintanen se orkkis takapönttö on joka olis valmiiksi oikean muotoinen?
Jos se peräkoukun pultti on kovin pitkä, niin leikkaat sen rautasahalla lyhkäseks. Näin ainakin itse tein ja ei ottanu kiinni. Kun vaihdat takavaimentajan, niin katso samalla, että se polttoainetankin suojalevy on kunnolla kiinni. Ajan myötä ne kiinnikkeet kuluu ja se suojapelti saattaa tippua osittain takavaimentajan päälle.
Tilasin n. vuosi takaperin omaan Vectraan V6:n takapöntön (orkkismallisen tarvikkeen) Saksasta. Hintaa tuli kotiintuotuna n.70€ ja Motonetissä muistaakseni hintaa jotain 120€...opel07 kirjoitti:Nyt tuli huomattua vielä tälläinen juttu että kun mulla on peräkoukku niin sen takapöntön pitäis olla hieman muotoiltu...
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Et satu muistaa että mistä paikasta tilasit sen??Jaku kirjoitti:Tilasin n. vuosi takaperin omaan Vectraan V6:n takapöntön (orkkismallisen tarvikkeen) Saksasta. Hintaa tuli kotiintuotuna n.70€ ja Motonetissä muistaakseni hintaa jotain 120€...opel07 kirjoitti:Nyt tuli huomattua vielä tälläinen juttu että kun mulla on peräkoukku niin sen takapöntön pitäis olla hieman muotoiltu...
Mitä tuleeks sen katapöntön ja sen väliputken väliin joku tiiviste?
Ei tuu takapöntön väliin tiivistettä. Kaivelen jostain tuon firman nimen...
EDIT: tuosta saa ainakin > http://cgi.ebay.de/Endschalldaempfer-Au ... dZViewItem
EDIT: tuosta saa ainakin > http://cgi.ebay.de/Endschalldaempfer-Au ... dZViewItem
näillä mennään...
Heh, saksa ei oo mun vahvimpia kieliä... Ei nyt ainakaan pahan hintanen olis. Mut mites mä saan ton ostettua??Jaku kirjoitti:Ei tuu takapöntön väliin tiivistettä. Kaivelen jostain tuon firman nimen...