Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
onko jollain kokemusta laittaa b omegaan senaatorin koneen mun pitäis laittaa senun 12venanen kone et sais kunnon koneen sinne cih ei mitään 24venasii ei ei ... missäs on omegan moottorin merkkivalo piuha ja ymmämuuta kokemusta kaikki piuhat ja koneen korvat voisko joku kertoo ....jos jollain on kokemusta
95vuosmalli 2.5 v6 kone on.. minkä laitan 3.0le eli se 150heppanen en oikee oo peril et saakos sinne laittaa tota vanhaa konetta kyl toi 12v on kestävämpi ku 24v teen ajoauton siit
En kyllä ymmärrä mitä järkeä noin vanhaa konetta sinne on laittaa. Kyllä se C30SE on tosi kestävä kone kunhan on viitsitty vähän edes huoltaa, tuolla moniventtiili koneellakaan ei toi B-Omega kova raketti ole, saati sitten tuolla 12tappisella. Miksi et laita sinne ihan sitä 2.5 v6 konetta mikä sielä on ollutkin.
Joo tuo C30LE on 156hv, eli 14hv vähemmän mitä nykyisessä koneessa ja kulutuskin jonkun matkaa isompi. C30NE koneen saa laittaa yhtälailla, mutta ei silläkään montaa lisähevosta tule.
Kaikista helpoin vaihtoehto olisi x30xe eli MV6:sen kone, mutta sellaisia ei kyllä saa yhtä halvalla kuin noita cih-kutosia.
Passe kirjoitti:95vuosmalli 2.5 v6 kone on.. minkä laitan 3.0le eli se 150heppanen en oikee oo peril et saakos sinne laittaa tota vanhaa konetta kyl toi 12v on kestävämpi ku 24v teen ajoauton siit
Passe kirjoitti:95vuosmalli 2.5 v6 kone on.. minkä laitan 3.0le eli se 150heppanen en oikee oo peril et saakos sinne laittaa tota vanhaa konetta kyl toi 12v on kestävämpi ku 24v teen ajoauton siit
Juu mulla on huono luetun ymmärtäminen varsinkin silloin, kun menee yli hilseen ja pahasti.
Mä otin tän topicin kyllä ihan vitsinä, ei kai kukaan tuollasta swappia oikeasti tekisi? Saman kuin laittaisi turbo Calibraan vapari 1.7 diesel -moottorin...
Janne M kirjoitti: Mä otin tän topicin kyllä ihan vitsinä, ei kai kukaan tuollasta swappia oikeasti tekisi? Saman kuin laittaisi turbo Calibraan vapari 1.7 diesel -moottorin...
Mitäs kaikkea sun sitten pitäis siihen vaihtaa?
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
niin lohko on c3.0le mut siel on a senun sisäkalut oliko se 180hp...en tiiä viel mitäs tolle tekis ku alkaa vituttaa toi v6 ku ei ole muutaku vikaa ja vikaa kyl toi 24venanen cih ois kiva mut ne on kaikki niin vitusti ajettuja saanu nähä mitäs tekis vaikka ostais valmii b omegan suoralla kutosella
Janne M kirjoitti: Mä otin tän topicin kyllä ihan vitsinä, ei kai kukaan tuollasta swappia oikeasti tekisi? Saman kuin laittaisi turbo Calibraan vapari 1.7 diesel -moottorin...
Mitäs kaikkea sun sitten pitäis siihen vaihtaa?
Ainakin huonommat jarrut ja löysempi alusta ...Nelikkokin pitäis varmaan poistaa että sais leiman kun ei oo tyypitetty f28:ia 1,7:n perään .