export kirjoitti:Mulla on turbo vectrassa mittarivirhettä vähän turhanki paljon. Ajoin nopeusnäyttöön mittarin mukaan tasan 80km/h ja nopeusnäyttö näytti 72km/h!Ja ajotietokone näyttää samaa kuin nopeusnäytöt kun nollaa keskinopeuden sillä hetkellä. Alla 205/50/16 kumit. Sillä otettu huippuja 155 mailia mittarin mukaan, ois varmaan kulkenu hiukan lujempaa vielä, mutta mittarivirhettäkin reilusti...
btw.
(Ajotietokone Turbo Vauxhallista missä kulutus miles/gallona. Ja vaihdoin siihen vain 2000:sta pari piiriä sen tietsikan takaa ja sain näyttöön sen normaalin, oliko se nyt litroja/tunti tms., mutta kulutus näyttää todennäköisesti liian vähän koska se on siitä c20xe koneesta)
Vaikka tuo nyt ei mitenkään liittyny asiaan niin laitoinpa kuitenki Eli kaupatkaa mulle sitä turbon tietsikkaan tai niitä kahta piiriä mitkä saa irti sieltä takalevystä! Sainpahan kuitenki ajotietokoneeseen enklannin kieliset tekstit saksan tilalle...
Ei sun tarvii mitään piirejä sinne enää vaihtaa. Aja auto Opel-liikkeeseen ja koodauta ajotietokone Tech 1:llä C20LET:in kanssa yhteensopivaksi. Muistaakseni oikea koodi oli 108 (huom!en ole varma!).Opel liikkeestä saat myös sen oikean koodin varmuudella.Tieto löytyy Opelin TIS-systeemistä.
tiiikeri kirjoitti:Opel liikkeestä saat myös sen oikean koodin varmuudella.Tieto löytyy Opelin TIS-systeemistä.
Eipä välttämättä löydy. Ainakin Delta-autossa oli niin vaikeaa saada tuo koodi että piti itse etsiä.. Ei kuulema ollut kuin kirjoissa ja nekin jossain kellarissa...