Turbo Calibran huiput

Keskustelua Opeleista
tiiikeri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tiiikeri »

export kirjoitti:Mulla on turbo vectrassa mittarivirhettä vähän turhanki paljon. Ajoin nopeusnäyttöön mittarin mukaan tasan 80km/h ja nopeusnäyttö näytti 72km/h!Ja ajotietokone näyttää samaa kuin nopeusnäytöt kun nollaa keskinopeuden sillä hetkellä. Alla 205/50/16 kumit. Sillä otettu huippuja 155 mailia mittarin mukaan, ois varmaan kulkenu hiukan lujempaa vielä, mutta mittarivirhettäkin reilusti...

btw.
(Ajotietokone Turbo Vauxhallista missä kulutus miles/gallona. Ja vaihdoin siihen vain 2000:sta pari piiriä sen tietsikan takaa ja sain näyttöön sen normaalin, oliko se nyt litroja/tunti tms., mutta kulutus näyttää todennäköisesti liian vähän koska se on siitä c20xe koneesta)
Vaikka tuo nyt ei mitenkään liittyny asiaan niin laitoinpa kuitenki :smile: Eli kaupatkaa mulle sitä turbon tietsikkaan tai niitä kahta piiriä mitkä saa irti sieltä takalevystä! :grin: Sainpahan kuitenki ajotietokoneeseen enklannin kieliset tekstit saksan tilalle...
Ei sun tarvii mitään piirejä sinne enää vaihtaa. Aja auto Opel-liikkeeseen ja koodauta ajotietokone Tech 1:llä C20LET:in kanssa yhteensopivaksi. Muistaakseni oikea koodi oli 108 (huom!en ole varma!).Opel liikkeestä saat myös sen oikean koodin varmuudella.Tieto löytyy Opelin TIS-systeemistä.
Katana
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Katana »

tiiikeri kirjoitti:Opel liikkeestä saat myös sen oikean koodin varmuudella.Tieto löytyy Opelin TIS-systeemistä.
Eipä välttämättä löydy. Ainakin Delta-autossa oli niin vaikeaa saada tuo koodi että piti itse etsiä.. Ei kuulema ollut kuin kirjoissa ja nekin jossain kellarissa...
Calibra 2.0i 16v -91
tiiikeri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tiiikeri »

Kyllä se TIS-systeemistä löytyy kun vaan osaa oikein etsiä.
Katana
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Katana »

tiiikeri kirjoitti:Kyllä se TIS-systeemistä löytyy kun vaan osaa oikein etsiä.
Löytyy, löytyy. Mut aina ei ilmeisesti osata tai ei vain kiinnosta...
Calibra 2.0i 16v -91
Vastaa Viestiin