Ja sitten vielä semmonen, että jos joku vois mitata vakioalustalla varustetusta Astrastaan sen mitan pyörän navasta kaareen, olisin kiitollinen. Oman iskarit ja jouset lienee niin luuskat jo, että tuo taitaa olla tippunu niin paljon, että -35mm sarjalla auto nousee
Astra G alustaa uusiksi
Astra G alustaa uusiksi
Eli kyseiseen autoon pitäis saada vähän jämäkämpää alustaa vakioon verrattuna. Alusta saisi olla n. 35-40mm alkuperäistä matalempi. Tämän kaiken lisäksi se pitäisi vielä saada edukkaasti, koska opiskelija budjetilla ei Bilsteinejä ostella... Mistä kannattais kysellä ja minkä merkkistä?
Ja sitten vielä semmonen, että jos joku vois mitata vakioalustalla varustetusta Astrastaan sen mitan pyörän navasta kaareen, olisin kiitollinen. Oman iskarit ja jouset lienee niin luuskat jo, että tuo taitaa olla tippunu niin paljon, että -35mm sarjalla auto nousee
Alustan osat, kun ovat alkuperäiset ja auto on vm. 2000.
Fk:n setin hommasin itse porukoiden astraan www.autovaruste.net tais maksaa siihen aikaan siis pari vuotta sitten noin 360€ rahteineen. Toimitus tais olla parin päivän luokkaa. No tällänen siitä sitten tuli.

Ja mielestäni vielä ihan mukava alusta ajaakkin. Eikä se ole äitikään valittanut.
Ja mielestäni vielä ihan mukava alusta ajaakkin. Eikä se ole äitikään valittanut.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Ite vaihdoin myös tuohon Astraan ensikertaa alustaa. Jousipuristimia ei välttämättä tarvita, jos uudet jousi/iskari setit menee kasaan ilman puristimia. Kaveri on hyvä olla apuna. Meillä kaverin kanssa meni noin 8tuntia vaihtaa alusta, mutta työtahti oli kyllä todella leppoinenJnW kirjoitti:Itse olen ensimmäistä kertaa vaihtamassa autoon alustan osia, niin onko siinä mitään ihmeellistä, jos vaan yhtäänkään työkalut pysyy käsissä ja omaa jousipuristimet?
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Omenalimu kirjoitti:Fk:n setin hommasin itse porukoiden astraan www.autovaruste.net tais maksaa siihen aikaan siis pari vuotta sitten noin 360€ rahteineen. Toimitus tais olla parin päivän luokkaa. No tällänen siitä sitten tuli.
http://opel.desteem.org/albums/userpics ... vulta2.JPG
Oliko se mahdollisesti FK High Tec suspension kit Opel Astra G Sedan
Tuotekoodi: FK99OP058 60/40 vai FK99OP057 35/40
Itse samanlaista ajattelin niin mietin vaan et jos se on 35/40 niin 60/40 menee ehkä liian alas
55/40 tuossa avokaspuolison autossa.. ei tuo 60 liikaa olisi. Tosin merkkinä ei ole fk.Lätsä kirjoitti:Oliko se mahdollisesti FK High Tec suspension kit Opel Astra G SedanOmenalimu kirjoitti:Fk:n setin hommasin itse porukoiden astraan www.autovaruste.net tais maksaa siihen aikaan siis pari vuotta sitten noin 360€ rahteineen. Toimitus tais olla parin päivän luokkaa. No tällänen siitä sitten tuli.
Itse samanlaista ajattelin niin mietin vaan et jos se on 35/40 niin 60/40 menee ehkä liian alas

Vectra C Estate -07
whathifi kirjoitti:55/40 tuossa avokaspuolison autossa.. ei tuo 60 liikaa olisi. Tosin merkkinä ei ole fk.Lätsä kirjoitti:Oliko se mahdollisesti FK High Tec suspension kit Opel Astra G SedanOmenalimu kirjoitti:Fk:n setin hommasin itse porukoiden astraan www.autovaruste.net tais maksaa siihen aikaan siis pari vuotta sitten noin 360€ rahteineen. Toimitus tais olla parin päivän luokkaa. No tällänen siitä sitten tuli.
Joo elikkäs tuossa on irmelin alusta luin sen jostain ja näin kuvan... Eli ei ota kaariin edessä vaikka kuinka hakkais
ei oo kun Kw:nLätsä kirjoitti:whathifi kirjoitti:55/40 tuossa avokaspuolison autossa.. ei tuo 60 liikaa olisi. Tosin merkkinä ei ole fk.Lätsä kirjoitti:Oliko se mahdollisesti FK High Tec suspension kit Opel Astra G SedanOmenalimu kirjoitti:Fk:n setin hommasin itse porukoiden astraan www.autovaruste.net tais maksaa siihen aikaan siis pari vuotta sitten noin 360€ rahteineen. Toimitus tais olla parin päivän luokkaa. No tällänen siitä sitten tuli.
Joo elikkäs tuossa on irmelin alusta luin sen jostain ja näin kuvan... Eli ei ota kaariin edessä vaikka kuinka hakkais
17*7 et 38, 205/40, ei ole minkäänlaisia ropleemia ollut
Vectra C Estate -07
Eiku joo sori siinä farkussa oli se irmelin alusta... omia höpötänwhathifi kirjoitti:Lätsä kirjoitti:ei oo kun Kw:nwhathifi kirjoitti:55/40 tuossa avokaspuolison autossa.. ei tuo 60 liikaa olisi. Tosin merkkinä ei ole fk.Lätsä kirjoitti:Oliko se mahdollisesti FK High Tec suspension kit Opel Astra G SedanOmenalimu kirjoitti:Fk:n setin hommasin itse porukoiden astraan www.autovaruste.net tais maksaa siihen aikaan siis pari vuotta sitten noin 360€ rahteineen. Toimitus tais olla parin päivän luokkaa. No tällänen siitä sitten tuli.
17*7 et 38, 205/40, ei ole minkäänlaisia ropleemia ollut