Mikä on Kampiakseli anturin tuotenumero?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Rae
'Admiral'
'Admiral'

Mikä on Kampiakseli anturin tuotenumero?

Viesti Kirjoittaja Rae »

Semmonen ongelma olis, että motonetillä ei muka ole tarjota kampiakselin anturia koneeseen x20xev!!?? a-vectra 2.0i 16v

Nokka-akseliin kumminkin on.
Sano että jos olis se numero siitä osasta ni vois ehkä löytyy...

Jos motonetillä ei ole niin missä on ja mihin hintaan?
Rae
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rae »

Eikö kukaan osaa sanoo vai onko toi liian tyhmä kysymys?

Mites osaisko kukaa kertoo mulle, että mistä saan kaasuläppäkotelon huoltoon tarvittavat osat, eli tyhjäkäyntisäätimen tiivisteen ja o-renkaan, Kaasuläppäkotelon ja imusarjan välinen tiiviste...Ja sitten tarttis hommaa vielä ohjaustehotimen osia, Joku laakeri 6302 suojattu ja 2 o-rengasta???

Todella helpottais elämää jos joku osais vastaa näihin

Osat olis koneeseen x20xev

Vantaalla asustellaan ni jostai lähimaastosta löytyis!!
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Calibran osista löytyy ko koneeseen motonetistäkin kampurantunnistin. Sama kone molemmissa.
Tosin nuo motonetin vermeet on todennäköisesti merkkiä unipoint tai joku muu vastaava pilipali.

Usko pois,kierrä nuo kaukaa ja osta hella/siemens/bosch anturi, vaikka maksavatkin helposti tuplat halppisantureihin verrattuna.

Automuovi hyvä paikka jos haluaa alkuperäistä vastaavaa osaa kohtuullisella hinnalla.

Nuo loputkin kaipaamasi osat saanee myös automuovin kautta tilaamalla jossei hyllyssä ole.

http://www.automuovikem.fi/
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
hapa11
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja hapa11 »

TJT kirjoitti:Calibran osista löytyy ko koneeseen motonetistäkin kampurantunnistin. Sama kone molemmissa.
Tosin nuo motonetin vermeet on todennäköisesti merkkiä unipoint tai joku muu vastaava pilipali.

Usko pois,kierrä nuo kaukaa ja osta hella/siemens/bosch anturi, vaikka maksavatkin helposti tuplat halppisantureihin verrattuna.

Automuovi hyvä paikka jos haluaa alkuperäistä vastaavaa osaa kohtuullisella hinnalla.

Nuo loputkin kaipaamasi osat saanee myös automuovin kautta tilaamalla jossei hyllyssä ole.

http://www.automuovikem.fi/
Kyllä sieltä ainakin viimeksi Siemenssiä tuli kun astraan kävin anturin ostamassa... :yawn:
C Kadett 2.0E
B Ascona 2.0E
Dart ´66
ruttu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ruttu »

kyllä pitäis löytyä. kysäses vaikka Autoasilta tämmösellä numerolla: 7742-9749
Kuva
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

hapa11 kirjoitti: Kyllä sieltä ainakin viimeksi Siemenssiä tuli kun astraan kävin anturin ostamassa... :yawn:
Senpä takia kannattaakin katsoa mitä sieltä ostaa... :yawn: :yawn: :yawn:
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Rae
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rae »

Olen kuullut monen puhuvan motonetin secunda tavarasta ja varmaan onkin asia näin, mutta niin kauan ku se täyttää mun tarpeet ni meinasin kyllä siellä käydä. kun ei ole omalle kohdalle vielä osunu valmiiks rikkinäistä osaa tai et olis hajonnu pienen ajan sisää :o ...mut kai se päivä sieltä vielä koittaa, opitaan sitten kantapään kautta ja vaihtuu varaosaliike sen jälkee :roll:

Mutta onhan se anturi tuossa calibran osastolla joo :) Eli mitä eroa noilla on sitten kun ei oikee sano mitää toi taajuus ja hall-anturi?? 2,0-100kW 95--?96? YKK-ant/KAMPIa (X20XE/taajuus/82cm johto)10-9195 69.90 ???
2,0-100kW ?96?--97 YKK-ant/KAMPIa (X20XE/Hall-ant/85cm joht)10-9194 49.90 ???
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Rae kirjoitti: Eli mitä eroa noilla on sitten 95--?96? 10-9195 69.90 ???
96?--97 10-9194 49.90 ???
Helpottiko ;)
Rae
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rae »

TJT kirjoitti:
Rae kirjoitti: Eli mitä eroa noilla on sitten 95--?96? 10-9195 69.90 ???
96?--97 10-9194 49.90 ???
Helpottiko ;)

Ei kyl nyt ihan ymmärrä jos kyseessä on sama kone kumminkin ja 2 eri anturii...Kumpi on sitten mun autoon sopiva kampiakselin anturi

Onko niissä sitten eroa vaan johdon pituus vai hä? :oops:
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Viiden pisteen vihje, nuo tummennetut ovat vuosimalleja ;)
Rae
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rae »

Sen kyl tajusin...Kerro sä sit mulle ku menee vaikeeks et jos mulla on A-Vectran 2.0i 16v -94 ni kumman tunnistimen sitten menen ja ostan? että se käy mun koneesee
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Eiköhän se ole tuo 95-96.
Jos autosi on otettu käyttöön syksyllä -94, niin todennäköisesti on mallivuotta -95.
Rae
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rae »

Käyttöönotto päivä on 10.6-94 ja on ecotec:llä

Kiitoksia tuosta vastauksesta, vaikka meinas mennä vaikeeks :D Oon pikkasen väsyny ni ei leikkaa kyl sit yhtää :yawn:

Mites oliko mitää hajua tosta toisesta ongelmasta?

mistä saan kaasuläppäkotelon huoltoon tarvittavat osat, eli tyhjäkäyntisäätimen tiivisteen ja o-renkaan, Kaasuläppäkotelon ja imusarjan välinen tiiviste...Ja sitten tarttis hommaa vielä ohjaustehotimen osia, Joku laakeri 6302 suojattu ja 2 o-rengasta???
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Toiseenkin kysymykseen vastaus heti ensimmäisestä kirjoittamastani viestistä ;)

Tosin laakeri todennäköisesti helpompi ihan jostain laakeriliikkeestä hankkia(tai vaikka huvikseen käyt esim clas ohlsonilla kurkkimassa, sillä siellä muistan nähneeni eri kokoisia lakruja hyllyssä).

O-renkaita löytynee esim hydrauliikkaliikkeistä(vaikkapa dunlop-hiflex konalassa) tai sitten ihan tarvikeliikkeistäkin löytynee useita eri kokoja.
Rae
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Rae »

Ei voi muuta sanoo ku et puusilmä ku oon ni oon :o ... :whack:

:sleep: :sleep: :sleep:

Kiitos sulle vaivannäöstä! ja sit ei tarvii ku enää kiertää liikkeitä läpi hakemassa osia että saan röörit puhtaaks, jos se siitä menis ja tokenis... -(z)-
Vastaa Viestiin