Toinen outo juttu kävi kanssa viikko sitten. En tiedä liittyykö mitenkään edelliseen. Mä olin pesemässä ja siistimässä autoa, kun kerrankin oli painepesurit ja sisätilat. Mulla meni sen auton kanssa puuhastellessa koko paivä ja olin luukuttanut automankkaa ja pitänyt ovia auki. No akkuhan siitä oli tyhjentynyt siinä päivän aikana(ei liene kovin hyvä akku).
No mä sain auton käyntiin ja lähin käymään ajelulla. Se toimi ekan pysähdyksen jälkeen vielä ihan hyvin. Mut tokan pysähdyksen jälkeen (oli sammuksissa 15 min.) alkoi nykimään ja sammui muutamaan otteeseen. Sain sen kuitenkin aina samantien vaihteella käyntiin. Sitä jatku n. 5 min. ja sit se kävi ihan ok.
Seuraavana päivänä ajoin huoltoasemalle tankkaamaan tankin täyteen ja ostamaan kosteuden poistajaa. Kun mä lähdin eteenpäin huoltoasemalta, niin nyki taas muutaman kerran ja sammu kerran sen jälkeen. Mä sain sen taas vaihteella käyntiin ja sen jälkeen ei ollut ongelmia.
Siitä pari paivää eteenpäin olin ajossa taas ja ei ollut mitään ongelmia. Olisko toi sammuminen johtunut (tankissa olevasta) kosteudesta. Tai liittynyt jotenkin lämpötilan vaihteluun: ulko- ja sisätilat. Toivotaan ainakin näin. Ettei mistään isommasta ole kyse.
Pitäähän autoon kuitenkin pystyä luottamaan, jos sillä lähtee reissun päälle.