arvoisat moottorigurut!
-
puuhapete81
- 'Senator'

eli probleema olisi seuraava: Mulla on 20XE, joka viimesyksynä ennen hammashihnan vaihtoa kävi tyhjää röpöttämällä, ja kun kierrokset meni yli 3500, oli vetoja ihan mahottomasti.
Nyt kun vaihdoin hihnan, ja laitoin merkit kohdalleen, auto käy tyhjää tasaisesti ja minkäänlaista tehopiikkiä et ilmaannu.Eli ei HYVÄ! En älynnyt katsoa ennen entisen hihnan pois ottoa, et millä lailla siinä merkit oli. Mut ne ei voinu olla enempää kun yhden hampaan johonkin suuntaan! Mut kumpi nokka ja mihin suunta???
AUTTAKAA!! HALUAA VEDOT TAKAISIN, ja siinä ohessa myös hyvät kaupunkiajo ominaisuudet....
Nyt kun vaihdoin hihnan, ja laitoin merkit kohdalleen, auto käy tyhjää tasaisesti ja minkäänlaista tehopiikkiä et ilmaannu.Eli ei HYVÄ! En älynnyt katsoa ennen entisen hihnan pois ottoa, et millä lailla siinä merkit oli. Mut ne ei voinu olla enempää kun yhden hampaan johonkin suuntaan! Mut kumpi nokka ja mihin suunta???
AUTTAKAA!! HALUAA VEDOT TAKAISIN, ja siinä ohessa myös hyvät kaupunkiajo ominaisuudet....
-
puuhapete81
- 'Senator'

-
puuhapete81
- 'Senator'

Kyl ne merkit saa ihan kohilleen, ainakin mulla... vaatii vähän säätöä, mut saa kumminkin...On 2003-05-31 00:55, madi wrote:
no se o kyllä semmonen hassu homma että niitä merkkejä ei saa kohdilleen ollenkaan vaan ne pitää laittaa silleen että se o lähimpänä sitä merkkiä ja sitten suoraan viivat ylöspäinkokemusta on
![]()
-
puuhapete81
- 'Senator'

mulla on itse tehty säädettävä nokkapyörä. Tähän mennessä on ilmeisesti pysynny paikallaan. En tiedä onnistuuko kyseisessä koneessa. Pulttien ja mahd. kohdistajan reikiä isommiksi. Hyvin jos käy saa nokkapyörän asennettua siten ettei veto sitä pääse kääntämään (nokkapyörän reiät pulttia vasten???)epäselvää...