mistä takavalot astra f farmariin??
mistä takavalot astra f farmariin??
mistäs löytäis jotku erilaiset ku vakiotakavalot tollaseen farmari f astraan ?? onko kellään mitään tietoa ?kokemuksia jos on tilannu yms yms..kaikki apu kyllä kelpaa 
|Cc Lahti member|
astra f farmari vm.95 (projekti)
Miltäs noi näyttäis-> http://cgi.ebay.de/Opel-Astra-F-Caravan ... dZViewItem

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
mites tuolta ebay:sta jos tilaa ni kauanhan kestää tulla/tuleeko paljon postimaksuja?samsa87 kirjoitti:Miltäs noi näyttäis-> http://cgi.ebay.de/Opel-Astra-F-Caravan ... dZViewItem
|Cc Lahti member|
joo no perhana ku ei oikeen toi saksa meinaa meikäläiseltä luistaa..ootko ite sieltä mitää tilailemassa jos tekis pienen "kimppatilauksen" ?samsa87 kirjoitti:20€ näyttäs olevan postikulut suomeen. Kaks tilausta ite tehny ja reilu pari viikkoa toimitus kestäny..
|Cc Lahti member|
Juu tais olla noi Ebay takavalot itse tehdyt, ei oo missään tullu laillisia valoja vastaan jotka olis tollasella tummennusasteellaFLEKU kirjoitti:No hei ,miks tilata tuolta kun tummennat vakio valot itse ! ! Valoihin sopivaa tummennus spraytä ja sitä pari kerrosta ni avot! sama tulos .
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Tutkikaa linkki kunnolla ennen "huutelua"Kaitzu kirjoitti:Juu tais olla noi Ebay takavalot itse tehdyt, ei oo missään tullu laillisia valoja vastaan jotka olis tollasella tummennusasteellaFLEKU kirjoitti:No hei ,miks tilata tuolta kun tummennat vakio valot itse ! ! Valoihin sopivaa tummennus spraytä ja sitä pari kerrosta ni avot! sama tulos .
Anyway, valoista on jo tarjous huudettu, joten eiköhän yhdet tommoset Maahan saada.

No kerrohan insinööri että mites se noita valoja valmistaa, erivärisellä "lasilla" tekee noita vaisamsa87 kirjoitti:Tutkikaa linkki kunnolla ennen "huutelua"Kaitzu kirjoitti:Juu tais olla noi Ebay takavalot itse tehdyt, ei oo missään tullu laillisia valoja vastaan jotka olis tollasella tummennusasteellaFLEKU kirjoitti:No hei ,miks tilata tuolta kun tummennat vakio valot itse ! ! Valoihin sopivaa tummennus spraytä ja sitä pari kerrosta ni avot! sama tulos .Tuolta saa valoja alfa-romeosta->vw:iin.. eli tuskin on ite tehdyt. Ja mun ymmärtääkseni noi on E hyväksytyt.
Anyway, valoista on jo tarjous huudettu, joten eiköhän yhdet tommoset Maahan saada.
???!!!
Vaikka noita joku firma myy niin se mitään meinaa...
PS. Ja jäähän ne E-merkinnät valoihin vaikka ne "maalaakin"
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
No kato niinpä onkii
anna olla noi ei ne toiset sen paremmat ole ! muistelinkin et jossain olin nähnyt muitakin versioita astran valoista ja nyt löytyi ! Tuning.fi lehdessä oli numerossa 2/08 esittelyssä -94 caravan v6 koneella ja siinä on sellaset "möllykkä" valot takana eli taaksepäin näyttävät pyöreiltä,musta runkoiset.Vaikee selittää,etsi lehti jostain tai tule meille kattoon ! ! Kyseinen astra ajalee Kemiössä . . .
Tarkoitat tota -> http://www.tuning.fi/?p=169FLEKU kirjoitti: muistelinkin et jossain olin nähnyt muitakin versioita astran valoista ja nyt löytyi ! Tuning.fi lehdessä oli numerossa 2/08 esittelyssä -94 caravan v6 koneella ja siinä on sellaset "möllykkä" valot takana eli taaksepäin näyttävät pyöreiltä,musta runkoiset.Vaikee selittää,etsi lehti jostain tai tule meille kattoon ! ! Kyseinen astra ajalee Kemiössä . . .
Noi valot onkin täysin ite tehdyt...

joo olen kyseisiä valoja ihaillut mutta jos tollaset tekis ni ne tulis varmasti aika helvetin kalliiks..samsa87 kirjoitti:Tarkoitat tota -> http://www.tuning.fi/?p=169FLEKU kirjoitti: muistelinkin et jossain olin nähnyt muitakin versioita astran valoista ja nyt löytyi ! Tuning.fi lehdessä oli numerossa 2/08 esittelyssä -94 caravan v6 koneella ja siinä on sellaset "möllykkä" valot takana eli taaksepäin näyttävät pyöreiltä,musta runkoiset.Vaikee selittää,etsi lehti jostain tai tule meille kattoon ! ! Kyseinen astra ajalee Kemiössä . . .
Noi valot onkin täysin ite tehdyt...
|Cc Lahti member|