mistä takavalot astra f farmariin??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
astma^^
'Senator'
'Senator'

mistä takavalot astra f farmariin??

Viesti Kirjoittaja astma^^ »

mistäs löytäis jotku erilaiset ku vakiotakavalot tollaseen farmari f astraan ?? onko kellään mitään tietoa ?kokemuksia jos on tilannu yms yms..kaikki apu kyllä kelpaa :lol:
|Cc Lahti member|
astra f farmari vm.95 (projekti)
FLEKU
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja FLEKU »

Tästä ollu aiemminkin juttua,farkkuun ei käsittääkseni ole hirveästi vaihto ehtoja,tummennat ne orkkis valot,completokselta tilaat niihin sellaset muovi sydeemit,jotka laitetaan valojen päälle,jää sellaset raidat valoiksi tai sit käytät mielikuvitusta ja rakennat TOOODELLA erilaiset lamput itse 8)
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
astma^^
'Senator'
'Senator'

samsa87 kirjoitti:Miltäs noi näyttäis-> http://cgi.ebay.de/Opel-Astra-F-Caravan ... dZViewItem
mites tuolta ebay:sta jos tilaa ni kauanhan kestää tulla/tuleeko paljon postimaksuja?
|Cc Lahti member|
samsa87
OCF Member 2015

20€ näyttäs olevan postikulut suomeen. Kaks tilausta ite tehny ja reilu pari viikkoa toimitus kestäny..
Kuva
astma^^
'Senator'
'Senator'

samsa87 kirjoitti:20€ näyttäs olevan postikulut suomeen. Kaks tilausta ite tehny ja reilu pari viikkoa toimitus kestäny..
joo no perhana ku ei oikeen toi saksa meinaa meikäläiseltä luistaa..ootko ite sieltä mitää tilailemassa jos tekis pienen "kimppatilauksen" ?
|Cc Lahti member|
FLEKU
'Senator'
'Senator'

No hei ,miks tilata tuolta kun tummennat vakio valot itse ! ! Valoihin sopivaa tummennus spraytä ja sitä pari kerrosta ni avot! sama tulos . 8)
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

FLEKU kirjoitti:No hei ,miks tilata tuolta kun tummennat vakio valot itse ! ! Valoihin sopivaa tummennus spraytä ja sitä pari kerrosta ni avot! sama tulos . 8)
Juu tais olla noi Ebay takavalot itse tehdyt, ei oo missään tullu laillisia valoja vastaan jotka olis tollasella tummennusasteella :lol:
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
samsa87
OCF Member 2015

Kaitzu kirjoitti:
FLEKU kirjoitti:No hei ,miks tilata tuolta kun tummennat vakio valot itse ! ! Valoihin sopivaa tummennus spraytä ja sitä pari kerrosta ni avot! sama tulos . 8)
Juu tais olla noi Ebay takavalot itse tehdyt, ei oo missään tullu laillisia valoja vastaan jotka olis tollasella tummennusasteella :lol:
Tutkikaa linkki kunnolla ennen "huutelua" :whack: Tuolta saa valoja alfa-romeosta->vw:iin.. eli tuskin on ite tehdyt. Ja mun ymmärtääkseni noi on E hyväksytyt.
Anyway, valoista on jo tarjous huudettu, joten eiköhän yhdet tommoset Maahan saada.
Kuva
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

samsa87 kirjoitti:
Kaitzu kirjoitti:
Tutkikaa linkki kunnolla ennen "huutelua" :whack: Tuolta saa valoja alfa-romeosta->vw:iin.. eli tuskin on ite tehdyt. Ja mun ymmärtääkseni noi on E hyväksytyt.
Anyway, valoista on jo tarjous huudettu, joten eiköhän yhdet tommoset Maahan saada.
No kerrohan insinööri että mites se noita valoja valmistaa, erivärisellä "lasilla" tekee noita vai
???!!!
Vaikka noita joku firma myy niin se mitään meinaa...

PS. Ja jäähän ne E-merkinnät valoihin vaikka ne "maalaakin" :lollis:
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
samsa87
OCF Member 2015

:roll: Miten vaan.. Originaalien pohjalle varmaan tehty. Mut meinaan että tollasta peilausta ei kotona käläkälällä maalaile...
Kuva
astma^^
'Senator'
'Senator'

hei ku mulla sattuu jo olemaan sellaset ja noi näytti aika paljon siistimmiltä ku nämä
Kuva
|Cc Lahti member|
FLEKU
'Senator'
'Senator'

No kato niinpä onkii :) anna olla noi ei ne toiset sen paremmat ole ! muistelinkin et jossain olin nähnyt muitakin versioita astran valoista ja nyt löytyi ! Tuning.fi lehdessä oli numerossa 2/08 esittelyssä -94 caravan v6 koneella ja siinä on sellaset "möllykkä" valot takana eli taaksepäin näyttävät pyöreiltä,musta runkoiset.Vaikee selittää,etsi lehti jostain tai tule meille kattoon ! ! Kyseinen astra ajalee Kemiössä . . .
samsa87
OCF Member 2015

FLEKU kirjoitti: muistelinkin et jossain olin nähnyt muitakin versioita astran valoista ja nyt löytyi ! Tuning.fi lehdessä oli numerossa 2/08 esittelyssä -94 caravan v6 koneella ja siinä on sellaset "möllykkä" valot takana eli taaksepäin näyttävät pyöreiltä,musta runkoiset.Vaikee selittää,etsi lehti jostain tai tule meille kattoon ! ! Kyseinen astra ajalee Kemiössä . . .
Tarkoitat tota -> http://www.tuning.fi/?p=169
Noi valot onkin täysin ite tehdyt...
Kuva
astma^^
'Senator'
'Senator'

samsa87 kirjoitti:
FLEKU kirjoitti: muistelinkin et jossain olin nähnyt muitakin versioita astran valoista ja nyt löytyi ! Tuning.fi lehdessä oli numerossa 2/08 esittelyssä -94 caravan v6 koneella ja siinä on sellaset "möllykkä" valot takana eli taaksepäin näyttävät pyöreiltä,musta runkoiset.Vaikee selittää,etsi lehti jostain tai tule meille kattoon ! ! Kyseinen astra ajalee Kemiössä . . .
Tarkoitat tota -> http://www.tuning.fi/?p=169
Noi valot onkin täysin ite tehdyt...
joo olen kyseisiä valoja ihaillut mutta jos tollaset tekis ni ne tulis varmasti aika helvetin kalliiks..
|Cc Lahti member|
Vastaa Viestiin