2.5 v6 moottoriöljyn määrä
2.5 v6 moottoriöljyn määrä
On tuo manuaali hukassa niin et jos joku kehtais kertoo paljon tuohon koneeesee tarttee kaataa moottoriöljyä kun vaihtoon memee myös suodatin.
Ja tuo kone on ompussa
Ja tuo kone on ompussa
2.5 v6 automatic caravan vm-00
Etuvetoseen (C25XE) menee n. 5,5litraa.
Edittiä: Mulla on suodattimen kanssa menny vähän alle 5l ku oon vaihtanu itte, nyt Länsi-Autossa olivat saaneet menemään tuon 5,5l. Mun oma Mobilin 4l kannu ja Shellin öljyä 1,5l.
Ja tuolloin öljypohja mm. suoristettiin, oli pieni monttu.
Edittiä: Mulla on suodattimen kanssa menny vähän alle 5l ku oon vaihtanu itte, nyt Länsi-Autossa olivat saaneet menemään tuon 5,5l. Mun oma Mobilin 4l kannu ja Shellin öljyä 1,5l.
Ja tuolloin öljypohja mm. suoristettiin, oli pieni monttu.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
B Vectrassa ohjekirja sanoo 2.0 litraisessa 4,5 litraa kun taas Haynes kertoo 5,0 litraa. Muistaakseni tuo 5,0 litraa on lähempänä totuutta, kun tuollaisen Vectraan vaihdoin öljyjä. Kummallista on että molempien lähteiden tilavuustiedon pitäisi sisältää suodatin.
X25XE koneen osalta Vectran ohjekirja kertoo myöskin 4,5 litraa, mutten ole tuohon omaani vielä ehtinyt vaihtamaan liemiä. Haynesin kirjassa ei Vectraas olekeen sitten 2.5 mitään tietoa.
Tiedän, että Omegan öljypohja on erilainen eli tilavuus voi olla eri kuin tuossa etuvetoisessa. Kuitenkin, jos esim. GM 5W-30 öljyä ostaa niin varmaan kannattaa kaksi kanisteria hakea tai vaihtoehtoisesti jos varastossa on kyseistä öljyä vajaa kannu niin hakee yhden 5L pöntön kaupan hyllyltä.
Kauheaa mutuilua, mutta tuskin se niin vaarallista jos vähän ylimääräistä ostaa. Vectran perusteella tilavuus kuitenkin reilu 5L.
X25XE koneen osalta Vectran ohjekirja kertoo myöskin 4,5 litraa, mutten ole tuohon omaani vielä ehtinyt vaihtamaan liemiä. Haynesin kirjassa ei Vectraas olekeen sitten 2.5 mitään tietoa.
Tiedän, että Omegan öljypohja on erilainen eli tilavuus voi olla eri kuin tuossa etuvetoisessa. Kuitenkin, jos esim. GM 5W-30 öljyä ostaa niin varmaan kannattaa kaksi kanisteria hakea tai vaihtoehtoisesti jos varastossa on kyseistä öljyä vajaa kannu niin hakee yhden 5L pöntön kaupan hyllyltä.
Kauheaa mutuilua, mutta tuskin se niin vaarallista jos vähän ylimääräistä ostaa. Vectran perusteella tilavuus kuitenkin reilu 5L.
Toyota Corolla 2006 1.6 A