entäs se alapyörän kiila, vaatii jo jakopään purun että sen voi tarkastaa.Eipä oo jako pielessä, katottu oikein kahden eri ihmisen toimesta...
Puristuksetkin mitattiin samalla, niissä ei myöskään mitään omituista...
X20XEV vääntö kateissa...
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Jos se ei olis paikallaan niin kone olis kyllä entinen.FullMetal kirjoitti:entäs se alapyörän kiila, vaatii jo jakopään purun että sen voi tarkastaa.Eipä oo jako pielessä, katottu oikein kahden eri ihmisen toimesta...
Puristuksetkin mitattiin samalla, niissä ei myöskään mitään omituista...
Eiköhän tuo ihan imuvuoto ole, tai pakoputki tukossa.
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
Putki EI ole tukossa, katilta taakse päin kaikki uutta ja alkuperästä!!!
Alapyörän kiila kunnossa, oli irti kun tarkistin jakoo toissapäivänä...
Imuvuotoja ei löytyny vaikka vääntelinjaa kääntelin kaikkia letkuja mitkä löysin, lisätään vielä että tyhjäkäynti on todella tasaista, eikä mitään nykimistä missäänvaiheessa, edes kun kiihdyttää!!!!
Alapyörän kiila kunnossa, oli irti kun tarkistin jakoo toissapäivänä...
Imuvuotoja ei löytyny vaikka vääntelinjaa kääntelin kaikkia letkuja mitkä löysin, lisätään vielä että tyhjäkäynti on todella tasaista, eikä mitään nykimistä missäänvaiheessa, edes kun kiihdyttää!!!!
Menihän siinä aikaa et sai tänkin testattua...-jupe- kirjoitti:Käy vetämässä 40-100km/h vaikka nelosella(todelliset nopeudet), niin siitä selviää aika hyvin onko puhtia hukassa
Mittarin mukaan ajoin nelosella siis sen 40km/h-100km/h, aikaa tuohon väliin kulu noin 18,5 sekuntia, kaasu pohjassa kiihdyttäen. Rengaskoko mulla on se vakio 195/65-15.
Sanokaa nyt sit viisaammat et onko vikani todellinen, vai pelkkää oletusta
Ite ajan enemmän turbo dieselillä ja kun meille ostettiin kakkos autoksi b2 vectra juuri 2.0 16v koneella niin alavääntö mielestäni puuttui.. Vikakoodeja ei ole..
EGR tukittiin ja nokka-akselin asentotunnistimen liitos oli huono ja sen korjattua autoon tuli ihan eri terävyys ja "ehkä" (en ole ajanut toista mihin verrtata) auto jopa vääntää alhaalta.. eikä dieseliin voi verrata mutta kuitenkin olen tyytyväinen autoon nyt.
EGR tukittiin ja nokka-akselin asentotunnistimen liitos oli huono ja sen korjattua autoon tuli ihan eri terävyys ja "ehkä" (en ole ajanut toista mihin verrtata) auto jopa vääntää alhaalta.. eikä dieseliin voi verrata mutta kuitenkin olen tyytyväinen autoon nyt.
Opel Vectra -99 2.0 16v
Insignia 4x4 cdti -15
Insignia 4x4 cdti -15
No jos se kaveris samanlainen tuntuu ihan eri vehkeeltä ,niin jotainhan sinä on vikaa ilmeisimmin omassasi.cb600 kirjoitti:Menihän siinä aikaa et sai tänkin testattua...-jupe- kirjoitti:Käy vetämässä 40-100km/h vaikka nelosella(todelliset nopeudet), niin siitä selviää aika hyvin onko puhtia hukassa![]()
Mittarin mukaan ajoin nelosella siis sen 40km/h-100km/h, aikaa tuohon väliin kulu noin 18,5 sekuntia, kaasu pohjassa kiihdyttäen. Rengaskoko mulla on se vakio 195/65-15.
Sanokaa nyt sit viisaammat et onko vikani todellinen, vai pelkkää oletusta![]()
En tiiä onko minkään mukainen vertailu.mut farkkukadetti c20ne jokseenkin moposarjaa sun autoon verrattuna ni 4 vaihteella meni joku 10-11 sekkaa.parilla vedolla.5 vaihteella 16sekkaa. noita nopeuksia ku koitin.
Tuota yläkerran ajotusta itekin ehottaisin ekana,mutta jos se pois suljettu ni eihän se sitten siellä oo vika.
kiihtyykö moottori paikallaan hyvin.?
Paikallaan kun amtaa kaasua niin kierrokset ikään kuin nousee viiveellä polkimen likkeeseen nähden, tai sit se on ominaisuus...
Olenko nyt ymmärtänyt oikein, nokan tunnistin saattaaa olla rikki eli antaa väärää tietoo eculle, vaikkei vikavalo palakkaan...????
Mulla on siis se vanhanliiton anturi ja liitin vielä paikallaan.
Olenko nyt ymmärtänyt oikein, nokan tunnistin saattaaa olla rikki eli antaa väärää tietoo eculle, vaikkei vikavalo palakkaan...????
mulla ku oltiin rullilla ja nokkaa sädettiin,niin vedettiin melkeen hammas molempiin suuntiin,kokeiluissa.siinä nyt ei niin tarkkaan kuullu.mut käntiin ihan normaalisti ja äänet kuulosti et toimii.mut käyrät ei kyllä näytäny hyvää.eli aika paljon sai muuttaa eikä käynnistyvyydessä huomannu mitään.tosin ois sen ajossa tuntenu ku aika hukassa tehot.org.paikka tais jäädä viime säätöön,parhaaks.cb600 kirjoitti:Paikallaan kun amtaa kaasua niin kierrokset ikään kuin nousee viiveellä polkimen likkeeseen nähden, tai sit se on ominaisuus...![]()
en nyt tiiä sit sanoo siitä anturista,onko siinä vikaa.
Tossa 18.5 on ehkä 1.5-2 sekkaa liikaa aikaa verrattuna siihen mitä tuulilasissa saivat tollaselle arvoja, et ei se nyt ihan hiipunu voi ollacb600 kirjoitti:Menihän siinä aikaa et sai tänkin testattua...-jupe- kirjoitti:Käy vetämässä 40-100km/h vaikka nelosella(todelliset nopeudet), niin siitä selviää aika hyvin onko puhtia hukassa![]()
Sanokaa nyt sit viisaammat et onko vikani todellinen, vai pelkkää oletusta![]()
Nismo, millo lie taas ajos