vectra v6 2,5 vm 98 kokemuksia kaivataan pian
vectra v6 2,5 vm 98 kokemuksia kaivataan pian
eli tollasta vekkulia ostamassa ajettu 232000km,miten koneet kestää noissa vehkeissä ja kulutus kiinnostaa myös en vielä ole nähnyt autoa mutta tänään pitäis mennä kattomaan,kiitti vastauksista etukäteen
kävin
tosiaan tänään ajamassa kyseistä autoa ajettu autolla oli 235000km ei kyllä ollut mikään tykki tosiaankaan aika nuhapumppu v6 koneeksi kylläpä oli ilo istua 1,6litrasen astran kyytiin kyllä on ihan eri auto ajaa meinaa toi astra vm99,eli en ostanut vekkulaa enkä enää kyllä sellasta katokkaan tämä vain mun mielipide asiasta.
Siis HÄH::
1.6 astra -99 on pirteämpi? Joku aika sitten ostin kaks litrasen -96 accordin tilalle satatonnia ajetun -00 vectran (2.5 v6) ja ero on kuin yöllä ja päivällä..ensiksikin aina kun auton käynnistää niin hymy ei meinaa kadota millään huulilta koska äänet on mahtavat.
Minun vectra lähtee ainakin kuin hauki rannasta eli helvetin liukkaasti ja vääntöä riittää hyvin..ohituksissakaan ei tarvitse aina runkata vaihteiden kanssa niinkuin accordin kanssa..
Onkohan siinä ajamassasi autossa ollut enää kaikki hevoset saman pellin alla?
Itselläni on ollut autoja varmaan parisenkymmentä ja vaikealta tuntuisi vaihtaa enää pienempi koneiseen kuin tuo 2.5l..
Plussana vielä se että vakuutukset on halvemmat vectrassa kuin accordissa ja kulutuskin näyttäisi olevan samaa luokkaa..eli suosittelen lämmöllä : )
Minun vectra lähtee ainakin kuin hauki rannasta eli helvetin liukkaasti ja vääntöä riittää hyvin..ohituksissakaan ei tarvitse aina runkata vaihteiden kanssa niinkuin accordin kanssa..
Onkohan siinä ajamassasi autossa ollut enää kaikki hevoset saman pellin alla?
Itselläni on ollut autoja varmaan parisenkymmentä ja vaikealta tuntuisi vaihtaa enää pienempi koneiseen kuin tuo 2.5l..
Plussana vielä se että vakuutukset on halvemmat vectrassa kuin accordissa ja kulutuskin näyttäisi olevan samaa luokkaa..eli suosittelen lämmöllä : )