Mittarit joita olen siis kytkemässä autooni (Astra G Caravan -99) ovat öljynpaine- ja volttimittari.
Jos siis joku osaisi nämä "selvät" ohjeet suomentaa mulle niin pääsisin alkuun
Volttimittari:

Öljynpaine:

Eiköhän tuo ihan normaalia ole. Mulla ainakin toimii ihan samoin... enkä ole huomannut että se veisi virtaa vaikka auto seisonut viikonkin ajamatta.niinuzka87 kirjoitti:onko muuten ihan normaalia ku kytkin ton volttimittarin niin vaikka autosta kytki virrat pois niin kyseisen mittarin valot kyllä sammuu mut jännitettä se kyllä näyttää eli viisari ei palaudu nollaan?? kytkennöissä vikaa vai ihan normaalia

Tuo johtuu siitä, ettei jännite katkea mittarilta vaikka virrat kytkee pois. Eihän tuosta varsinaisesti mitään haittaa ole, sillä mittari kuluttaa niin vähän, ettei se akkua ihan hetkessä tyhjennä.niinuzka87 kirjoitti:onko muuten ihan normaalia ku kytkin ton volttimittarin niin vaikka autosta kytki virrat pois niin kyseisen mittarin valot kyllä sammuu mut jännitettä se kyllä näyttää eli viisari ei palaudu nollaan?? kytkennöissä vikaa vai ihan normaalia

Yleensä se anturi laitetaan t-haaralla samaan reikään öljynpaineen varoitusvalon anturin kanssa.niinuzka87 kirjoitti:missähän mahtaa olla paikka tuolle öljynpaineen anturille..vai onko niin et pitää itellä värkkäillä se reikä??