Tulppienvaihto hintaa omega V6?
Tulppienvaihto hintaa omega V6?
Elikkä missähän hinnois pyörii V6 omega tulppien vaihto hinnat?
-
peitsamo85
- 'Senator'

kyllä luulen että korjaamo enemmän velottaa ku 1 tunnin v6 tulppien vaihdosta...sasha75 kirjoitti:Tankaatko itse auton vai huoltamon setä? Jos itse niin varmaan onnistut myös tulpanvaihdossa, mutta jos et usko selviytyväsi niin en usko että velottavat kuin yhden tunnin työstä + tulpat.
Ex Vectra Wagon Cdti. Ex Astra Wagon 1.6T. Ex Astra Gtc Opc. Ex Astra Gtc Turbo.
Eihän siinä mene itsekään vaihtaessa puolta tuntia enempää aikaa! Toisessa kannessahan ei ole mitään edessä, ja toiselta puolelta joutuu irrottamaan 2 kaapelikourun kiinnitysruuvia ja sen tyhjäkäyntimoottorin...sitten on riittävästi tilaa vaihtotyöhön.
Ja tulpat maksaa n. 35€ yhteensä, ainakin Boschilaiset....
Ja tulpat maksaa n. 35€ yhteensä, ainakin Boschilaiset....
Manta Gsi -86
Mokka X 4x4 -17
BMW 330i -09
Ex: Omega 3.0V6 Sport Caravan -98
Ex:Tigra 1.6 16V -99
Mokka X 4x4 -17
BMW 330i -09
Ex: Omega 3.0V6 Sport Caravan -98
Ex:Tigra 1.6 16V -99
Juu, se onnistuu jos on oikeat työkalut. Minulla ei ollut, ja niinpä jäi vasemman kannen eka ja kolmas kynttilä odottamaan parempia välineitä.
Etummaisen vaihto edellyttää torx-hylsyä jatkoineen jotta saa jk-säätimen imusarjasta irti ja viimeisen kohdalla taas minulla tuli ongelmaksi se, että pelkällä tulppa-avainhylsällä ei yltänyt räikkä paikoilleen ja lyhimmälläkin jatkolla taas tuli se lasinpyyhkijöiden alla oleva muovi eteen eli tartti kulmajatkon.
Etummaisen vaihto edellyttää torx-hylsyä jatkoineen jotta saa jk-säätimen imusarjasta irti ja viimeisen kohdalla taas minulla tuli ongelmaksi se, että pelkällä tulppa-avainhylsällä ei yltänyt räikkä paikoilleen ja lyhimmälläkin jatkolla taas tuli se lasinpyyhkijöiden alla oleva muovi eteen eli tartti kulmajatkon.