Tulppienvaihto hintaa omega V6?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
#Make80#
'Admiral'
'Admiral'

Tulppienvaihto hintaa omega V6?

Viesti Kirjoittaja #Make80# »

Elikkä missähän hinnois pyörii V6 omega tulppien vaihto hinnat?
sasha75
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja sasha75 »

Tankaatko itse auton vai huoltamon setä? Jos itse niin varmaan onnistut myös tulpanvaihdossa, mutta jos et usko selviytyväsi niin en usko että velottavat kuin yhden tunnin työstä + tulpat.
#Make80#
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja #Make80# »

Aattelin vaa ku tuntuu tota tavaraa olevan eessä...eikä kauhee motivaatio oo itellä just ny vaihtaa
peitsamo85
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja peitsamo85 »

sasha75 kirjoitti:Tankaatko itse auton vai huoltamon setä? Jos itse niin varmaan onnistut myös tulpanvaihdossa, mutta jos et usko selviytyväsi niin en usko että velottavat kuin yhden tunnin työstä + tulpat.
kyllä luulen että korjaamo enemmän velottaa ku 1 tunnin v6 tulppien vaihdosta...
Ex Vectra Wagon Cdti. Ex Astra Wagon 1.6T. Ex Astra Gtc Opc. Ex Astra Gtc Turbo.
Mantamies
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mantamies »

Eihän siinä mene itsekään vaihtaessa puolta tuntia enempää aikaa! Toisessa kannessahan ei ole mitään edessä, ja toiselta puolelta joutuu irrottamaan 2 kaapelikourun kiinnitysruuvia ja sen tyhjäkäyntimoottorin...sitten on riittävästi tilaa vaihtotyöhön.
Ja tulpat maksaa n. 35€ yhteensä, ainakin Boschilaiset....
Manta Gsi -86
Mokka X 4x4 -17
BMW 330i -09
Ex: Omega 3.0V6 Sport Caravan -98
Ex:Tigra 1.6 16V -99
sasha75
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja sasha75 »

samaa mieltä mantamiehen kanssa. En kyl sit tiedä mitä ne korjaamon pojat tekee luppoajan jos ne muka veloittaisivat enemmän kuin 1 tunnin työstä.
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

venyttävät pippeliä :P
Hannu11
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Hannu11 »

itse vaihdoin viime viikolla ja ei kyllä tuntia mennyt 8) jäi vielä aikaa venytellä pippeliä :D
Aika
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Aika »

Juu, se onnistuu jos on oikeat työkalut. Minulla ei ollut, ja niinpä jäi vasemman kannen eka ja kolmas kynttilä odottamaan parempia välineitä.

Etummaisen vaihto edellyttää torx-hylsyä jatkoineen jotta saa jk-säätimen imusarjasta irti ja viimeisen kohdalla taas minulla tuli ongelmaksi se, että pelkällä tulppa-avainhylsällä ei yltänyt räikkä paikoilleen ja lyhimmälläkin jatkolla taas tuli se lasinpyyhkijöiden alla oleva muovi eteen eli tartti kulmajatkon.
Vastaa Viestiin