Calibra turbo. flektille kytkin...?
Calibra turbo. flektille kytkin...?
Eli kysymys kuuluu minkäväriset johdot pitää yhdistää tuosta termostaattianturilta tulevista johdoista että saan hyttiin flektille katkaisijan? Vuosimalli on -95 jos sillä on merkitystä. Tarkotus olis saada se 2 nopeus napista eli tehokkaampi jäähdytys...
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Vastaavaa mietin vuonna 2005. Ollos hyvä: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ght=flektiPinohiiri kirjoitti:Eli haarotan siitä hyttiin katkaisijalle ja toisen pään laitan vaikka hytissä runkoon? Täytyy vaan varmistaa ettei tee mitään hölmöyksiä.
On muuten vieläkin toteuttamatta

Mä taas tein omaan kokonaan oman johdotuksen ja pakko-ohjauksen erillisellä releellä (ei termarin kautta edes). Kun se alkuperäinen poltti sulakkeita eli jossain jotain häikkää vissiin.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
kaikki virta kulkee kytkimen kautta. paitsi ilmastoidut mallit joissa on rele.
plussa virta tulee virtalukon ja sulakkeen kautta suoraan moottorille.
calibrasta en ole katsonut, mutta vectroissa se piuha on vedetty valmiiksi kuskin puolen jalkatilaan vasemmalle sen muovin taakse.
plussa virta tulee virtalukon ja sulakkeen kautta suoraan moottorille.
calibrasta en ole katsonut, mutta vectroissa se piuha on vedetty valmiiksi kuskin puolen jalkatilaan vasemmalle sen muovin taakse.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Mulla teki samaa ja pikaisen tutkinnan jälkeen paljastui että lyö runkoon maihin. Monen muunkin mystisen vian syyksi paljastu se, että alkuperäset suojukset oli hankautunu puhki ajansaatossa. Niitä on vaan vähän hankala huomata kaiken öljyn ja paskan seasta, niinpä tein suurimpaan osaan johdotuksia paremmat eristykset - ja johan sammui jouluvalot mittaristosta.ata kirjoitti:Mä taas tein omaan kokonaan oman johdotuksen ja pakko-ohjauksen erillisellä releellä (ei termarin kautta edes). Kun se alkuperäinen poltti sulakkeita eli jossain jotain häikkää vissiin.
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

BMW e46 ///M3 Cabrio '01

näin teetPinohiiri kirjoitti:Eli tuo minun 16A katkaisija ei riitä että vedän tosta anturin piuhalta vaan johdon hyttiin josta toinenpää katkaisijalle ja toinenpää maihin?
vectrassa oli bilteman vipukytkin se on mitoitettu kai max.10A mutta hyvin kesti.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.