astran pensankulutus
astran pensankulutus
missä vika jos 2 litran ruisku kone nielee 9-10 litraa sadalle kilometrille? aikasemmin kiihdytyksissä tuli pensan hajua koppiin mutta ennen ku kerkesin hajun lähdettä tutkimaan se lakkasi. ei näytä vuotavan mistään.
samalla voisin kysästä miksi venttiilikopan ruuvit löystyy ajaessa? rupiaa vituttaan ku kone öljyssä koko ajan. eli ne ruuvit löystyy ja alkaa vuotamaan öljyä, tiiviste on ehjä.
samalla voisin kysästä miksi venttiilikopan ruuvit löystyy ajaessa? rupiaa vituttaan ku kone öljyssä koko ajan. eli ne ruuvit löystyy ja alkaa vuotamaan öljyä, tiiviste on ehjä.
Vectra c 2.2 -06
Fontera 2.2 dti -00
http://www.wolfoil.com/en/productaanbeveling.html
Fontera 2.2 dti -00
http://www.wolfoil.com/en/productaanbeveling.html
Re: astran pensankulutus
Tuon tuo viepi omakin caravaani kadetti 2.0 cne,vaikka ajas miten.tosin ruuvailtu mutta tuntuu vievän vaikka työntäs.no ehkä jos mittaria oikeen koittaa vinosta kattoo ja vapaalla alamäet ni vois 9 alle just mennä.mehtis kirjoitti:missä vika jos 2 litran ruisku kone nielee 9-10 litraa sadalle kilometrille? aikasemmin kiihdytyksissä tuli pensan hajua koppiin mutta ennen ku kerkesin hajun lähdettä tutkimaan se lakkasi. ei näytä vuotavan mistään.
enpä usko että ruuvit löystyy,vaan tiiviste huono ja "valuu alta pois).
et tuota koneen mallia kauheesti kertonu,ni ei tiiä mimmonen tiiviste.
mulla on -92 astra 2,0 8v (C20NE?) kylmällä koneella ennen termostaatin vaihtoa vei maantieajossa 8,0l/100km kyydissä 3 aikuista ja lapsi. matka nopeus oli 90km/h. tälläkin on jo ajettu 360 000km. nyt luulen että menis 7l/100km, kokolailla sen verran vei -90 veccu mikä oli pari vuotta sitten, ja kone oli sama. mulla on luiskaperä malli, mut ei kai se niin vaikuta kulutukseen?
Omaa G-koppaista en ole saanut yli 7,5l/100km viemään vaikka kuinka rumasti olen ajanut ja se sentään painaa enemmän eli vähän kyllä tuota kulutusta ihmettelen kun kone käytännössä sama kuitenkin.Wlle kirjoitti:Mulla 1.6 8v fastra vetelee vajaan 10 litraa sataselle kaupunkiajossa. Matka ajoa en tuolla ole vielä ajellut..
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Niin ihmettelen minäkin, mikä lie syynäMatzi kirjoitti:Omaa G-koppaista en ole saanut yli 7,5l/100km viemään vaikka kuinka rumasti olen ajanut ja se sentään painaa enemmän eli vähän kyllä tuota kulutusta ihmettelen kun kone käytännössä sama kuitenkin.Wlle kirjoitti:Mulla 1.6 8v fastra vetelee vajaan 10 litraa sataselle kaupunkiajossa. Matka ajoa en tuolla ole vielä ajellut..
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
katoinpa käsikirjasta vectran 2.0ne moottorin kulutusarvot. kaupunkiajossa n.10,5, 90 vauhdissa 5,5, 120 vauhdissa 6,9, jos joku nämä tehtaanarvot alittaa niin mittari näyttää väärin, itse olen päässyt mittarinmukaan melkein näihin arvoihin, mutta tunnetusti opelin mittarit näyttää liikaa. laita siihen koppaan uusi tiiviste moottorisilikonin kanssa ja kunnolla kiinni, niin pitää muutaman vuoden.
-
AussiVectra
- 'Senator'

-
AussiVectra
- 'Senator'

No kylla se bansan hinta on kova taallakin, suhteellisesti, tankkaan 98 oktaanista joka maksaa noin $1.65, joka on 0.99 euroo. Dieseli onkin sitten 10c kalliimpaa. Taalla on paivittainen melu tosta bensan hinnasta ja hallitusta "kivitetaan" kun eivat pudota veroo.
Tietysti taytyy muistaa etta maassa bensan hinta on osa koko taloutta ja sen halpuus tai kalleus riippuu palkoista.
Hanski
Tietysti taytyy muistaa etta maassa bensan hinta on osa koko taloutta ja sen halpuus tai kalleus riippuu palkoista.
Hanski
Vectra-B2 V6 CD Hatch, Astra-H Turbo Coupe