C26NE moottorin fyysiset mitat?
C26NE moottorin fyysiset mitat?
Elikkä nyt pitäisi saada vähän mittoja tosta c26ne koneesta. Eniten kiinnostaa koko moottorin tai pelkän lohkon pituus.
marko.aulin@uusikaupunki.fi
marko.aulin@uusikaupunki.fi
- motorsport
- 'Diplomat'

motorsport kirjoitti:Käytännössä n 85cm ilman viskoflektiä. Ei ole ihan pienestä kasasta kyse.
Nyt kun muistutit, niin saman mitan sain Commodoren 2.5S mosasta kiinteän flektin kanssa.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
- motorsport
- 'Diplomat'

Joo eipä olla tätä vekkuun sovittamassa vaan mietitään saisiko mahtumaan bedfordin pellin alle.motorsport kirjoitti:Onkohan se kiinteä ropeli hieman lähempänä lohkoa ? Tuo mitta minkä ite latelin perustuu hataraan päähän ja rullamitan kanssa ylimalkaisesti hääräilyyn.
Mutta ei se A-Vectraan istu helpolla kuten joku seppä meinasi täällä
Vanhempaa petteriä on ollutkin 2.5T moottorilla(eli 2.5CIH n.80hv)Aulin kirjoitti:Joo eipä olla tätä vekkuun sovittamassa vaan mietitään saisiko mahtumaan bedfordin pellin alle.motorsport kirjoitti:Onkohan se kiinteä ropeli hieman lähempänä lohkoa ? Tuo mitta minkä ite latelin perustuu hataraan päähän ja rullamitan kanssa ylimalkaisesti hääräilyyn.
Mutta ei se A-Vectraan istu helpolla kuten joku seppä meinasi täällä
Ja jollain mersun flektillä saa vielä "lyhyemmän" paketin.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Mitä tarkoitat vanhemmalla petterillä?
Tämä miedän projekti on cf250 avolava muistaakseni 70-luvun loppu puolelta eikä sitä mun mielestä ole tehty kuin nelos koneilla.
http://www.autowiki.fi/index.php/Bedford_Blitz
Tämä miedän projekti on cf250 avolava muistaakseni 70-luvun loppu puolelta eikä sitä mun mielestä ole tehty kuin nelos koneilla.
http://www.autowiki.fi/index.php/Bedford_Blitz
Moro. Mulla lojuu pihalla tollanen 2.6ne mosa purettuna,joten siitä saa mittoja tai vaikka koko moottorin osina jos tarvii. Yks mäntä venakoppa ja nokka-akseli vaan uupuu.
Kadett GSI 2,0 turbo ic Extreme -85 projekti, Ascona B 2.8i -78 projekti, Vectra i500 -97,Opel Vivaro 1,9tdic -05 käyttis, Citroen 5c 2.0 -04 emännän käyttis
Voishan tollasen tulla vaikka noutamaankin jollet mitään älyttömiä siitä pyydä. Missä mallissa kadetti on, joko pian ajossa?Nieppe kirjoitti:Moro. Mulla lojuu pihalla tollanen 2.6ne mosa purettuna,joten siitä saa mittoja tai vaikka koko moottorin osina jos tarvii. Yks mäntä venakoppa ja nokka-akseli vaan uupuu.
Ei kai tollasesta enää mahdottomia saa. n.50-100e riippuen mitä haluu mukaan.Aulin kirjoitti:Voishan tollasen tulla vaikka noutamaankin jollet mitään älyttömiä siitä pyydä. Missä mallissa kadetti on, joko pian ajossa?Nieppe kirjoitti:Moro. Mulla lojuu pihalla tollanen 2.6ne mosa purettuna,joten siitä saa mittoja tai vaikka koko moottorin osina jos tarvii. Yks mäntä venakoppa ja nokka-akseli vaan uupuu.
Kyllä olis tarkoitus tänä kesänä päästä kadetilla vielä liikenteeseen.
Kunhan saan nää kotohommat tästä kuntoon,ni sit kaddun kimppuun.
Kadett GSI 2,0 turbo ic Extreme -85 projekti, Ascona B 2.8i -78 projekti, Vectra i500 -97,Opel Vivaro 1,9tdic -05 käyttis, Citroen 5c 2.0 -04 emännän käyttis