Tämä vahvistaa J.P.S:n diagnoosin, eli tulpat vaihtoon. Helppo ja halpa homma, joten vaikkei auttaisi, niin onpahan yksi vikakohde vähemmän tarkistettavana sen jälkeen.trax kirjoitti:Hei,
Nyt autolla vielä enemmin ajaessani olen huomannut,että takertelu tulee lämpimällä koneella. ei vaan tunnu kulkevan entiseen malliin.![]()
Liittimet tilasin Alppilan Autohuollosta, koska oli kiire. Muiltakin Boschin jälleenmyyjiltä saa varmasti pienellä odottelulla. Maksoivat pari kymppiä, eli ei juuri mitään uuteen johtosarjaan verrattuna, joka maksaa jotain 300 euroa. Itse korjasin ja vieläpä pihalla pimeässä talvipakkasessa, joten helppo homma jos tietää mitä tekee.trax kirjoitti: Mitä Juhash nuo liittimet kustantaa, tai mistä niitä kannattaisi kysellä?
oletko itse korjannut omastasi johtosarjan?
Tämä vika muuten esiintyi Astrassani aina, eikä liittynyt moottorin lämpötilaan.
Eipä korjaaminen yleensä aiheuta lisää vikoja; riippuu tietysti korjaajasta, mutta en todellakaan usko tämän liittyvän asiaan.trax kirjoitti: voiko hommaan vaikuttaa mitenkään vanhan rikkoutuneen ilmamassa-anturin korvaaminen uudella--> akun miinusnapa oli irti tunnin.(sehän pitäisi nollata sen muistin?)
-Ilkka