Jumittaako foorumi

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Jatkuvasti tää jökkii. Ja joojoo on mun nettiyhteyskin surkee mutta kun juutuupin videot näkyy ja jopa tukkonen suomi24kin aukee mutta foorumi ei??

Onko asiaan tulossa ikinä koskaan helpotusta?
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Sen verran satunnaista enään nykyään tuo jumitus, että hankalampi sanoa mistä johtuisi. Enemmänkin normaalia taitaa olla...
Mulle ei ole esimerkiksi moneen päivään jumittanut ja yhteys tietokantaan ei ole pudonnut kertaakaan. :)
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

No ei mahda mitään... kai sitä pitäs sit ettiä joku muu foorumi mikä mullakin toimisi... :roll:
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jamata »

Tuli tämmönen teksti:
function checkFieldType(type){ if(type == "submit" || type == "reset" || type == "hidden"){ return false } else { return true } } function fIt(){ /* ****************************************************************************************** ** BLOCK FOCUS INSTRUCTIONS ** The following array named "noFocusPages" was constructed to block the focus script on certain pages. ** The array contains a default list of blocked pages using subsilver template which do not play nice with this script. ** You may add to or from the default list, just be sure the element indexes (numbers between the "[]") ** are in chronological order after making changes. If you don't want any pages blocked, just comment out ** the elements (by placing 2 slashes "//" in front of each element statement). ****************************************************************************************** */ var noFocusPages = new Array() noFocusPages[0] = "index.php" noFocusPages[1] = "viewforum.php" noFocusPages[2] = "viewtopic.php" noFocusPages[3] = "profile.php?mode=viewprofile" noFocusPages[4] = "search.php" noFocusPages[5] = "faq.php" noFocusPages[6] = "posting.php" noFocusPages[7] = "privmsg.php" //noFocusPages[6] = "search.php?search_id=newposts" //noFocusPages[7] = "search.php?search_id=unanswered" //noFocusPages[8] = "search.php?search_id=egosearch" //noFocusPages[6] = "SampleCommentedOutElement.php" this is how to comment out an element var 0

Voi olla et tuo mun mokkulayhteys pätki tai jotai mut yhtäkkiä tommonen pomppas ruudulle :o
Skoda Octavia -08
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

jamata kirjoitti:
Voi olla et tuo mun mokkulayhteys pätki tai jotai
Juu, jätti sivun latauksen kesken ja selainkaan ei tiennyt mitä tehdä.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Hyvin on kyllä pelittänyt. Joka kerta kun foorumi on jumittanut oon tähän ketjuun ilmoitellu ja näköjään viimeeks on tarvinnu kirjottaa 28 helmikuuta :peukku:
Todennäköisesti väärässä.
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

ei o kyllä pätkiny ollenkaan
sivutkin aukenee vauhdilla
Nipe
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Nipe »

Muutamaan tuntiin päässy kerhon sivuille ollenkaan :roll: muut sivut toimi moitteetta :-?
Juheksi
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juheksi »

Ei oo juminu piiiitkään aikaan.
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Nipe kirjoitti:Muutamaan tuntiin päässy kerhon sivuille ollenkaan :roll: muut sivut toimi moitteetta :-?
Oon tässä koko päivän surffannut palttiarallaa tunnin/korkeintaan kahden välein tänne ja kertaakaan jumittanut. Myös viestejä on tullut tasaiseen tahtiin.

Se nyt ei vielä paljoa kerro vaikka osa netistä toimii moitteetta. ;)
vrt, vaikka teliasoneran viimeisin taisto cogentin kanssa. :)

Varmaan jossain reitittimessä ollut vikaa ja ispiltä kesti pari tuntia vaihtaa, tjsp...
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Nipe kirjoitti:Muutamaan tuntiin päässy kerhon sivuille ollenkaan :roll: muut sivut toimi moitteetta :-?
Mulla oli sunnuntaina puolen yön molemmin puolin sama juttu, joitakin muita sivuja oli myös minne en päässyt. Puhelimella kuitenkin pääsin samaan aikaan foorumille ja noille muillekin sivuille ihan normaalisti joten vika ei ollut ainakaan foorumissa.
Todennäköisesti väärässä.
Nipe
OCF Member 2015

Lurttinen kirjoitti:
Se nyt ei vielä paljoa kerro vaikka osa netistä toimii moitteetta. ;)
vrt, vaikka teliasoneran viimeisin taisto cogentin kanssa. :)

Varmaan jossain reitittimessä ollut vikaa ja ispiltä kesti pari tuntia vaihtaa, tjsp...
Illan/yön aikana olin yhen kaverin kans messengerin välityksellä puheissa ja pyysin häntäkin koittamaan toimisko sillä OCF:n sivut niin ei toiminu ja molemmilla sekä mulla että kaverilla on soneran nettiliittymät, eli pistetään soneran piikkiin :) Ensin epäilin Lurttisen laittaneen bannit mulle :D
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Vika ei näköjään ulottunut Kangasalta Lielahteen asti. :lollis:
Mullakin on SooSooSonera...
Nipe
OCF Member 2015

Lurttinen kirjoitti:Vika ei näköjään ulottunut Kangasalta Lielahteen asti. :lollis:
Mullakin on SooSooSonera...
Mutta Härmälään ulottu :-?
Hensku
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Hensku »

Eilen oli kyllä useamman tunnin ettei päässy foorumille, mutta ei kyllä toiminut kaikki muutkaan sivut. Op:t ynnä muutkaan ei yrittäneetkään aueta, laitan soneran piikkiin...
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Vastaa Viestiin