Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Elikkäs moottori on c20xe ja käy ihan tasasesti mutta pitää ihmellistä röpötystä. voiko tähän olla syynä venttiili.? Eikös tuo tyhjäkäynti moottori vaikuta vaan tohon tyhjäkäyntiin.? Kun ihan tasasesti pitää kierrokset tosa 1000rpm. Kun tulee sillai suht tasasesti toi röpötys.?
juhotep kirjoitti:Tuli tässä mieleen että autossa seilaa myös hc arvot 300hc-1000hc välillä, vaihtelee aika paljon. Että viittaisko venttiiliin.?
savuttaako.miks 1000 käy.onko normaalisti ollu paikallaan sama.johkin sieltä puristusta hukkuu pikkusen ilmeisesti kun palaminen noin huonoa.paineet pyttyyn lämpösenä ni selviää.
Meinasin et jos ensviikolla ottaa imusarjan irti ja putsaa samalla ton tyhjäkäyntimoottorin ja imusarjan. Ettei ne paskat mene uudestaan siihen tyhjäkäyntimoottorille. Enkä ole savutusta huomannut missään välissä.
mittaileppa puristukset.. Mulla aikoinaan farkku Astra röplätteli kans kolmella ja oli nelosen mäntä paskana siitä renkaitten välistä.. Tosin koneena oli 16se ja kuulemma aika yleinen vika noissa koneissa..
jone kirjoitti:mittaileppa puristukset.. Mulla aikoinaan farkku Astra röplätteli kans kolmella ja oli nelosen mäntä paskana siitä renkaitten välistä.. Tosin koneena oli 16se ja kuulemma aika yleinen vika noissa koneissa..
jone kirjoitti:mittaileppa puristukset.. Mulla aikoinaan farkku Astra röplätteli kans kolmella ja oli nelosen mäntä paskana siitä renkaitten välistä.. Tosin koneena oli 16se ja kuulemma aika yleinen vika noissa koneissa..
Luulis savuttavan jos sieltä vuotaa
Näin tuntus, mutta ei savunnu normia enempää.. Öljyrengas oli ihan ok, mutta ylempien renkaitten väli oli selvä ja muistaakseni hatustakin puuttu palasia..