Pari kysymystä Calibrasta
En haukkuisi tuota Ecotec 16v.. Ainakin omassa tämänhetkisessä Calibrassa on tuo ja olen omistanut kaikki mahdolliset konetyypit ja kyllä tuo kone on kaikkein pehmein ja nätein ajaa näistä alle 170hv koneista. Ja ainakin omassa ei ole mitään ongelmaa ollut (mittarissa 300tkm), ainoastaan ohjaustehostimen pumpun laakeri on pettänyt. Ja jakohihna pitäisi vaihtaa kun on silläkin jo päästelty menemään 110tkm (vaihtoväli 60tkm) 
Insignia 2.0CDTI OPC-Line -14
Kawasaki ZX-6R -04
Kawasaki ZX-6R -04
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
Juu kyllä nuo xe/let/v6 toimivat kaikki kunhan muistaa huoltaa ajallaan, mutta halvinhan noista on ylläpitää 8v.cm-cali kirjoitti:En haukkuisi tuota Ecotec 16v.. Ainakin omassa tämänhetkisessä Calibrassa on tuo ja olen omistanut kaikki mahdolliset konetyypit ja kyllä tuo kone on kaikkein pehmein ja nätein ajaa näistä alle 170hv koneista. Ja ainakin omassa ei ole mitään ongelmaa ollut (mittarissa 300tkm), ainoastaan ohjaustehostimen pumpun laakeri on pettänyt. Ja jakohihna pitäisi vaihtaa kun on silläkin jo päästelty menemään 110tkm (vaihtoväli 60tkm)
Itsekkään en pidä yhtään XE:n luonteesta, kun olen näitä CIH-ukkoja, mutta käyttöautoksi to on mielestäni hyvä valinta xe/ekotek, tehoa edes vähän, halvat huolllot jos ei itse jaksa tehdä, ja kaverin kanssa tuosta ainoasta oikeasta tekniikasta kun on puhuttu (let 4x4) tuntuu kulutuskin olevan kohdillaan.
tuossa tuli pikku lenkki heitettyä n:350km ja ajotietokone näytti keskikulutukseksi 5.1L/100, toki siihen pitää huomioida noin 10% mittariheitto.
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
Tähän jos vielä joku vaivautuisi vastaamaan, niin olisin onnellinenT5 kirjoitti:Olen katsellut 150hv 4x4 mallia. Miten tuossa kestää jakolaatikko normiajossa. Auto ei tulisi mihinkään virittelyyn, vaan ihan työmatka-ajoon. Eli kaikenlaiset ruovittelut jne. myöskin jäisi pois (paitsi ehkä joskus talven liukkailla...) Olen autoa katselemassa ulkomailta, joten onko tuommoisen rekisteröinnissä ongelmia? Eli onko niitä tuotu aikoinaan Suomeen uutena vai joutuisinko hankkimaan jonkinmoisia vastaavuustodistuksia?
[/quote]T5 kirjoitti:Olen katsellut 150hv 4x4 mallia... Eli onko niitä tuotu aikoinaan Suomeen uutena vai joutuisinko hankkimaan jonkinmoisia vastaavuustodistuksia?
Eikä kaikkia Suomessa olevia ole edes tuotu Suomeen
Noita meinaan valmistettu myös Uudenkaupungin tehtaalla.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Melko varmuudella et tarvii vaatimuksenmukaisuustodistusta ( riippuu tosin vuosimallista )T5 kirjoitti:Tähän jos vielä joku vaivautuisi vastaamaan, niin olisin onnellinenT5 kirjoitti:Olen katsellut 150hv 4x4 mallia. Miten tuossa kestää jakolaatikko normiajossa. Auto ei tulisi mihinkään virittelyyn, vaan ihan työmatka-ajoon. Eli kaikenlaiset ruovittelut jne. myöskin jäisi pois (paitsi ehkä joskus talven liukkailla...) Olen autoa katselemassa ulkomailta, joten onko tuommoisen rekisteröinnissä ongelmia? Eli onko niitä tuotu aikoinaan Suomeen uutena vai joutuisinko hankkimaan jonkinmoisia vastaavuustodistuksia?
Mutta jos niin huono mäihä käy että sen tarviit niin se tulee www.tuv.fi kautta tilattuna parissa päivässä kotipostilaatikkoon, hinta 103eur. jokusen kympin halvemmallakin voit saada jos tilaat suoraan saksasta, Saksan Tuvin hinta ECE paprulle on muistaaksi 55 euroa suoraan tiskiltä ilman mitään välikäsiä.
Mitään muita vastaavuus tai tyypityspaprua et tarvii ja olen 99% varma ettet tarvitse edes tuota edellä mainuttua.
-
Mr.Carcass
- 'Agila'
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'