Calibran sähköikkuna toimii miten tahtoo.
-
opel tuner
- 'Admiral'

Calibran sähköikkuna toimii miten tahtoo.
Mikähän mättää ku ikkuna välillä toimii ja välillä ei?? Katkasimelle ja liittimelle tulee virta. Voisiko sähkömoottori jumittaa?? Ja saako noita sähkömoottoreita mitenkää korjailtua vai onko vaan ostettava sovinnolla uusi?? Kuhan kyselin jos jollain olisi näistä kokemusta niin tietäisi, että mikä yleensä näissä menee rikki.
Noista menee yleensä rikki ohjainkortti mikä on siellä ovessa. Varaosana sitä ei saa ja on jonkinlainen tyyppivika. On joo rikki omassa Calibrassanikin. Varaosana löytyy vain täydellinen sähkölasimekanismi minkä mukana tulee tuo kortti. Korttia voi yrittää korjata/korjauttaa tai vaihtaa se toiseen käytettyyn osaan (joka voi olla samalla tavalla rikki tai mennä rikki).
Saisivat joo myydä varaosana tuota. Sama homma oli itselläni myös ajoneston ja keskuslukon kaukosäätimen kanssa, niitäkään ei saa ostaa varaosana erikseen, sen korjasin itse, sähkölasin korttia en ole ehtinyt katsoa.
Saisivat joo myydä varaosana tuota. Sama homma oli itselläni myös ajoneston ja keskuslukon kaukosäätimen kanssa, niitäkään ei saa ostaa varaosana erikseen, sen korjasin itse, sähkölasin korttia en ole ehtinyt katsoa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
opel tuner
- 'Admiral'

Kiitoksia vastauksesta. Kait se on alettava haalimaan lähiseudun kaikki moottorit ja kortit et pelaaata kirjoitti:Noista menee yleensä rikki ohjainkortti mikä on siellä ovessa. Varaosana sitä ei saa ja on jonkinlainen tyyppivika. On joo rikki omassa Calibrassanikin. Varaosana löytyy vain täydellinen sähkölasimekanismi minkä mukana tulee tuo kortti. Korttia voi yrittää korjata/korjauttaa tai vaihtaa se toiseen käytettyyn osaan (joka voi olla samalla tavalla rikki tai mennä rikki).
Ei käy, tai ainakin mulle kerrottiin länsi-autossa niin. Mulla hajos jokin aika sitten kanssa toi paketti calibrasta. Työmatkan joka on noin 30km, kun ajeli vesisateessa kuskin ikkuna 15cm auki niin alkoi vähän ahistamaan. Uusi kortti+moottori maksoi karvan yli 400€, mutta onpahan nyt ainakin uusi.opel tuner kirjoitti: Käyköhän esim. vectran tai astran moottori+kortti calikkaan??
Voi, V6 soikoon!
-
opel tuner
- 'Admiral'

Jeb, kokeilin täs toista korttiaki, mutta ei niin ei toimi. Ja kasasin kahdesta moottorista yhden hyvän yms. Aina toimi sen aikaa, kunnes laitta ohjainkortin ruuvit kiinni. Oiskohan näissä hiilet jotka alkaa temppuilemaan ajan mittaan kun ei oikein muutakaan enään keksi?? Lopuksi laitoin kortin vain jesarilla paikoilleen mutta ei inahdakkaan 
-
opel tuner
- 'Admiral'

En osaa sanoa tuohon mitään, mutta nyt sitten ikkuna alkoi yhtäkkiä pelaamaan normaalistiJussi V kirjoitti:Saa korjata jos olen väärässä, mutta eikös noita kortteja ole useampaa erilaista? Jostain jäi mieleen kun isän Vectrasta tuo on rikki ja se oli siihen uutta metsästänyt.
Yleisin vika noissa ohjainkorteissa(Omega, Vectra, Calibra) että siitä piirilevyltä sulaa tai murtuu yhden muovikonkan toinen(tai molemmat) jalat irti. Keltainen neliskanttinen mokkula. Korkeus ja leveys vajaa sentti, paksuus noin 2mm. Kahdella jalalla siis kiinni piirilevyssä.
Ei ole valitettavasti kuvaa tähän hätään...
-
opel tuner
- 'Admiral'

Oolrait, osaiskohan joku sähköfirma mahollisesti noita korjata??Juheksi kirjoitti:Yleisin vika noissa ohjainkorteissa(Omega, Vectra, Calibra) että siitä piirilevyltä sulaa tai murtuu yhden muovikonkan toinen(tai molemmat) jalat irti. Keltainen neliskanttinen mokkula. Korkeus ja leveys vajaa sentti, paksuus noin 2mm. Kahdella jalalla siis kiinni piirilevyssä.