Puskureiden maalaaminen
- Freelancer85
- 'Admiral'

- Viesti:
Yhdympä aiheeseen kun juuri itsellänikin kittaus ja maalaushommat edessä. Elikkä kyseessä normi F astran takapuskuri josta haluan sileän mut samalla saatan tehrä alas muutaman aukon. Kyse onkin voiko tavallisella muovikitillä täyttää noi urat puskurissa ja mitä käyttää jos niiden urien syvyys on liian suuri että tavallinen muovikitti alkaa halkeilemaan? Thänksistä jo etukäteen! 
Opel Astra F
- Freelancer85
- 'Admiral'

- Viesti:
- Freelancer85
- 'Admiral'

- Viesti:
- Freelancer85
- 'Admiral'

- Viesti:
Kuin hyvin se uretaani siel pysyy ja tarttuu puskuriin, ja nakataanko sen uretaanin päälle vain muovikittiä kun on hiottu sopivaksi? Sorry, rookie näiden juttujen kanssa viel 
EDIT: Tein hieman hakua gööplella ja ilmeisesti uretaani + lasikuitukitti + muovikitti hyvä yhdistelmä. Mitä mieltä olette?
EDIT: Tein hieman hakua gööplella ja ilmeisesti uretaani + lasikuitukitti + muovikitti hyvä yhdistelmä. Mitä mieltä olette?
Opel Astra F
- D`Artagnan
- 'Kapitän'

Itse vedin Mastonin harmaalla muovipuskurimaalilla Kadetin puskurit kesän alussa. Tiedättehän minkä näköiseksi ne puskurit olivat menneet 18 vuodessa.
Pesin aluksi huolellisesti rasvanpoisto-aineella karhunkielellä hinkaten, sitten kunnollinen pesu autoshampoolla ja sienellä + kuivatus. Sitten vain projektin helpoimpaan vaiheeseen eli maalaamiseen.
Itse olen lopputulokseen enemmän kuin tyytyväinen. Alkuperäisen näköinen toteutus.

Pesin aluksi huolellisesti rasvanpoisto-aineella karhunkielellä hinkaten, sitten kunnollinen pesu autoshampoolla ja sienellä + kuivatus. Sitten vain projektin helpoimpaan vaiheeseen eli maalaamiseen.
Itse olen lopputulokseen enemmän kuin tyytyväinen. Alkuperäisen näköinen toteutus.

Saako olla jälkiviisas?D`Artagnan kirjoitti:Itse vedin Mastonin harmaalla muovipuskurimaalilla Kadetin puskurit kesän alussa. Tiedättehän minkä näköiseksi ne puskurit olivat menneet 18 vuodessa.
Todennäköisesti samaan lopputulokseen olisi päässyt kuumailmapuhaltimella lämmittämällä
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- D`Artagnan
- 'Kapitän'

Joo. Niin olen kuullut, mutta monet ovat myös sanoneet ettei se pysy yhtä kauan hyvänä kuin maalattu pinta.TJT kirjoitti:Saako olla jälkiviisas?D`Artagnan kirjoitti:Itse vedin Mastonin harmaalla muovipuskurimaalilla Kadetin puskurit kesän alussa. Tiedättehän minkä näköiseksi ne puskurit olivat menneet 18 vuodessa.
Todennäköisesti samaan lopputulokseen olisi päässyt kuumailmapuhaltimella lämmittämällä
Maalaukseen päädyin myös sen takia kun se on helppo ratkaisu, ja minulla oli jo aikaisemminkin siitä hyviä kokemuksia.
Juu, kestävämpi ratkaisu tuo maalaaminen todennäköisesti on, eikä kuvien mukaan lopputulos yhtään hassumpi.D`Artagnan kirjoitti:Joo. Niin olen kuullut, mutta monet ovat myös sanoneet ettei se pysy yhtä kauan hyvänä kuin maalattu pinta.TJT kirjoitti:Saako olla jälkiviisas?D`Artagnan kirjoitti:Itse vedin Mastonin harmaalla muovipuskurimaalilla Kadetin puskurit kesän alussa. Tiedättehän minkä näköiseksi ne puskurit olivat menneet 18 vuodessa.
Maalaukseen päädyin myös sen takia kun se on helppo ratkaisu, ja minulla oli jo aikaisemminkin siitä hyviä kokemuksia.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri