Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Hensku
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Hensku »

Tämä on todella tyhmä kysymys. Älkää rykikö näyttöjänne pilalle.

Tartteeko liikennevakuutusta maksaa kun auto on seisonnassa?
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Hensku kirjoitti:Tämä on todella tyhmä kysymys. Älkää rykikö näyttöjänne pilalle.

*rykii näyttönsä pilalle*
Mitäs hyötyä sitä autoa olis seisontaan laittaa jos maksut juoksis samalla tavalla? :lol:
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
GeneralO
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja GeneralO »

Hensku kirjoitti:Tämä on todella tyhmä kysymys. Älkää rykikö näyttöjänne pilalle.

Ei tarvitse. Tosin itselleni tuli tuosta Astrasta lasku vaikka puoli vuotta ollu jo seisonnassa, mistä lie keksineet että se ois ajossa taas :roll: Pitääkin soitella vakuutusyhtiöön että mistä on kyse.
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

ÖÖh.. liikennevakuutuksesihan on silloin seisonnassa, eli maksat liikennevakuutuksesta vain seisontavakuutuksen määrän.

Tai.. hitto mikä kysymys.. mahdoinko edes tajuta sitänyt oikein :lol:
Hensku
OCF Member 2015

Tarkennanpa. Älä mimmixi tukehdu sinne nyt!
Siis: Oon laittanut auton seisontaan joskus viime joulukuussa tms. Puhelimessa onnistui sillon ja sanottiin että asia on ok ja että ilmoita kun haluat sen pois seisontavakuutuksesta.
Kumminkin mulle pusketaan 546 euron liikennevakuutuslasku postilaatikosta, ajalle 1.12.07-30.11.2008?!

Oon köyhä. Mua on nyt selkeesti puijattu.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

soita vakuutusyhtiöön, ei tarvis maksaa kun se seisontaosuus, joka ei kyl voi olla noin paljoa, tai sit sulla on ihan helvetin kalliit vakuutukset :D
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
J.S.T
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.S.T »

Hensku kirjoitti:Tarkennanpa. Älä mimmixi tukehdu sinne nyt!
Siis: Oon laittanut auton seisontaan joskus viime joulukuussa tms. Puhelimessa onnistui sillon ja sanottiin että asia on ok ja että ilmoita kun haluat sen pois seisontavakuutuksesta.
Kumminkin mulle pusketaan 546 euron liikennevakuutuslasku postilaatikosta, ajalle 1.12.07-30.11.2008?!

Oon köyhä. Mua on nyt selkeesti puijattu.
Jos sen maksat niin ne hyvittävät myöhemmin ylimääräiset maksetut vakuutusmaksut. Eli sulla pitäs maksaa vaan tuolta joulukuulta ne vakuutusmaksut, jona aikana se oli vielä ajossa.

Tosin nykyään ei voi autoa laittaa seisontaan vaan tulee tehdä liikennekäytöstäpoisto, eli ei tarvi maksaa myöskään veroja.
Hensku
OCF Member 2015

Öö.. siis autohan on ollu seisonnassa jostain lokakuulta 2006. Se otettiin vähäksi aikaa pois seisonnasta (ehkä pari kuukautta) ja sitten taas laitoin takas seisontaan että saa ollakin niin kauan että tulee kuntoon. Ei sillon aiemminkaan seisonta-ajalta tuommosia laskuja paukkunu. Ehkä ne on taas sössineet lähivakuutuksella eikä auto tosiasiassa ole seisonnassa ollutkaan nyt. Se ei olis siltä firmalta mikään yllättävä asia :evil:
J.S.T
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.S.T »

Voi olla että on sössiny, kun tuli mieleen että viimeksi kun olet laittanut sen "seisontaan" joskus joulukuussa? niin sillon on ollu jo voimassa se liikennekäytöstäpoisto. Eli ei oo enää voinu edes laittaa autoa seisontaan...
Hensku
OCF Member 2015

J.S.T kirjoitti:Voi olla että on sössiny, kun tuli mieleen että viimeksi kun olet laittanut sen "seisontaan" joskus joulukuussa? niin sillon on ollu jo voimassa se liikennekäytöstäpoisto. Eli ei oo enää voinu edes laittaa autoa seisontaan...
Tuon ajan voin muistaa väärin, mutta laskussa oli tuo ajankohta. Silloin kuitenkin oli vielä ihan ok, kun soitti ja sanoi haluavansa seisontaan ko. kikottimen. Luulisi että olisivat sanoneet, ellei onnistuisi.
Aivan ihme hommaa. Ainahan sieltä tulee laskut päin persettä mutta että näin :roll:
Täytyy soittaa sinne ja kysyä asiasta.
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Timotee »

GeneralO kirjoitti:

Ei tarvitse. Tosin itselleni tuli tuosta Astrasta lasku vaikka puoli vuotta ollu jo seisonnassa, mistä lie keksineet että se ois ajossa taas :roll: Pitääkin soitella vakuutusyhtiöön että mistä on kyse.
Niin no satelee mullekin DNA:lta välillä laskuja vaikka ei oo liittymääkään ollut viime syksyn jälkeen. Mistähän ne saa aina päähänsä että olen soitellut sillä liittymällä. Tosin heikosti täsmäävän laskutuksen takia aikanaan vaihdoinkin operaattoria.
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Onko Hifitalon sivuilla kaiutinelementtien hinnat yksittäis vai parihintoja ?
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
CableGuy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja CableGuy »

Riisikippo kirjoitti:miten virkavapaata haetaan? :-?
Riippuu ihan firmasta, meillä on ihan valmiit lomakkeet tota varten :)

ps. irtisanomislomakkeita ei löytyny ku täs aiemmin etsiskelin...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Lurttinen kirjoitti:Miksi mua ei väsytä, vaikka pitäs kuudelta herätä töihin?
Liian monta viivaa?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
ama
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ama »

Hensku kirjoitti: Ehkä ne on taas sössineet lähivakuutuksella eikä auto tosiasiassa ole seisonnassa ollutkaan nyt. Se ei olis siltä firmalta mikään yllättävä asia :evil:
Vähän OT. Mulle väitettiin lähivakuutuksessa että autosta saa liikennevakuutuksen pois vain esittämällä romutustodistuksen :o . Samana päivänä lähti kaikki vakuutukset toiseen yhtiöön.
Voi, V6 soikoon!
Vastaa Viestiin