Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
*rykii näyttönsä pilalle*Hensku kirjoitti:Tämä on todella tyhmä kysymys. Älkää rykikö näyttöjänne pilalle.
Tartteeko liikennevakuutusta maksaa kun auto on seisonnassa?
Mitäs hyötyä sitä autoa olis seisontaan laittaa jos maksut juoksis samalla tavalla?
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Ei tarvitse. Tosin itselleni tuli tuosta Astrasta lasku vaikka puoli vuotta ollu jo seisonnassa, mistä lie keksineet että se ois ajossa taasHensku kirjoitti:Tämä on todella tyhmä kysymys. Älkää rykikö näyttöjänne pilalle.
Tartteeko liikennevakuutusta maksaa kun auto on seisonnassa?
Opel Kadett B -72 *rokkiraketti*
Volvo Amazon -69
Volvo Amazon -69
Tarkennanpa. Älä mimmixi tukehdu sinne nyt!
Siis: Oon laittanut auton seisontaan joskus viime joulukuussa tms. Puhelimessa onnistui sillon ja sanottiin että asia on ok ja että ilmoita kun haluat sen pois seisontavakuutuksesta.
Kumminkin mulle pusketaan 546 euron liikennevakuutuslasku postilaatikosta, ajalle 1.12.07-30.11.2008?!
Oon köyhä. Mua on nyt selkeesti puijattu.
Siis: Oon laittanut auton seisontaan joskus viime joulukuussa tms. Puhelimessa onnistui sillon ja sanottiin että asia on ok ja että ilmoita kun haluat sen pois seisontavakuutuksesta.
Kumminkin mulle pusketaan 546 euron liikennevakuutuslasku postilaatikosta, ajalle 1.12.07-30.11.2008?!
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Jos sen maksat niin ne hyvittävät myöhemmin ylimääräiset maksetut vakuutusmaksut. Eli sulla pitäs maksaa vaan tuolta joulukuulta ne vakuutusmaksut, jona aikana se oli vielä ajossa.Hensku kirjoitti:Tarkennanpa. Älä mimmixi tukehdu sinne nyt!
Tosin nykyään ei voi autoa laittaa seisontaan vaan tulee tehdä liikennekäytöstäpoisto, eli ei tarvi maksaa myöskään veroja.
Öö.. siis autohan on ollu seisonnassa jostain lokakuulta 2006. Se otettiin vähäksi aikaa pois seisonnasta (ehkä pari kuukautta) ja sitten taas laitoin takas seisontaan että saa ollakin niin kauan että tulee kuntoon. Ei sillon aiemminkaan seisonta-ajalta tuommosia laskuja paukkunu. Ehkä ne on taas sössineet lähivakuutuksella eikä auto tosiasiassa ole seisonnassa ollutkaan nyt. Se ei olis siltä firmalta mikään yllättävä asia 
Tuon ajan voin muistaa väärin, mutta laskussa oli tuo ajankohta. Silloin kuitenkin oli vielä ihan ok, kun soitti ja sanoi haluavansa seisontaan ko. kikottimen. Luulisi että olisivat sanoneet, ellei onnistuisi.J.S.T kirjoitti:Voi olla että on sössiny, kun tuli mieleen että viimeksi kun olet laittanut sen "seisontaan" joskus joulukuussa? niin sillon on ollu jo voimassa se liikennekäytöstäpoisto. Eli ei oo enää voinu edes laittaa autoa seisontaan...
Aivan ihme hommaa. Ainahan sieltä tulee laskut päin persettä mutta että näin
Täytyy soittaa sinne ja kysyä asiasta.
Niin no satelee mullekin DNA:lta välillä laskuja vaikka ei oo liittymääkään ollut viime syksyn jälkeen. Mistähän ne saa aina päähänsä että olen soitellut sillä liittymällä. Tosin heikosti täsmäävän laskutuksen takia aikanaan vaihdoinkin operaattoria.GeneralO kirjoitti:Ei tarvitse. Tosin itselleni tuli tuosta Astrasta lasku vaikka puoli vuotta ollu jo seisonnassa, mistä lie keksineet että se ois ajossa taasHensku kirjoitti:Tämä on todella tyhmä kysymys. Älkää rykikö näyttöjänne pilalle.
Tartteeko liikennevakuutusta maksaa kun auto on seisonnassa?Pitääkin soitella vakuutusyhtiöön että mistä on kyse.
Riippuu ihan firmasta, meillä on ihan valmiit lomakkeet tota vartenRiisikippo kirjoitti:miten virkavapaata haetaan?
ps. irtisanomislomakkeita ei löytyny ku täs aiemmin etsiskelin...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Liian monta viivaa?Lurttinen kirjoitti:Miksi mua ei väsytä, vaikka pitäs kuudelta herätä töihin?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Vähän OT. Mulle väitettiin lähivakuutuksessa että autosta saa liikennevakuutuksen pois vain esittämällä romutustodistuksenHensku kirjoitti: Ehkä ne on taas sössineet lähivakuutuksella eikä auto tosiasiassa ole seisonnassa ollutkaan nyt. Se ei olis siltä firmalta mikään yllättävä asia
Voi, V6 soikoon!