SENATORIN TAKAPYÖRÄN LAAKERI
-
Pertti Kari Kalevi
- 'Agila'
Minulla on auto 4 D SENATOR-A -3.0 E-29 vm.1986 josta on takapyörän laakeri rikki. Onko kellään tietoa mistä saisin uuden kun maahantuojalta ei löydy enää. Ei myöskään Motonetista
www.motonet.fi
TAKAPYÖRÄN LAAKERISARJA OPEL SENATOR
Sisältää yhden takapyörän tarpeet
Senator A 78--87. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21-1683 94.50 ???
Senator B 87--93. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21-1386 32.50 ???
Senator B 87--93 SKF. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21-3064 55.90 ???
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- motorsport
- 'Diplomat'

Motonetilla saattaapi olla huomattavia vaikeuksia toimittaa tuota listalla vielä keikkuvaa osaa. Tsekkaapa www.opel6070club.com/forum ja nimimerkki Petteri A. Hän on noita laakereita muiluttanut harrastajille.
-
Pertti Kari Kalevi
- 'Agila'
Varaosanumero on 415201
900-519 ja koko 37x72x47
900-519 ja koko 37x72x47
-
Pertti Kari Kalevi
- 'Agila'
OHO saa taasWoody kirjoitti:Ainakin toisella toimittajalta saisi, tosin tilaamalla. Se sano pari hinnaksi 124€ mutta minulle alennusta vielä. Että jos niitten parihinta oli tosiaan tuon, niin ei niin älyttömän kallis.
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
-
Pertti Kari Kalevi
- 'Agila'
[quote] Ainakin toisella toimittajalta saisi, tosin tilaamalla. Se sano pari hinnaksi 124€ mutta minulle alennusta vielä. Että jos niitten parihinta oli tosiaan tuon, niin ei niin älyttömän kallis.
Kiitos vaivan näöstä, minulle on tulossa huomisaamuna laakeri postiin.
Hinta n.80€/kpl on tosin kalliimpi kuin sinulla, mutta piti tilata kun sain sellaisen kiinni.
Hinta n.80€/kpl on tosin kalliimpi kuin sinulla, mutta piti tilata kun sain sellaisen kiinni.
Noniin, hyvä. Eli kaikiahan näitä saaPertti Kari Kalevi kirjoitti:Ainakin toisella toimittajalta saisi, tosin tilaamalla. Se sano pari hinnaksi 124€ mutta minulle alennusta vielä. Että jos niitten parihinta oli tosiaan tuon, niin ei niin älyttömän kallis.