C20xe Powercap..Mistä???
-
paavilainen
- 'Agila'
C20xe Powercap..Mistä???
Oiskohan kellään mitään käsitystä voisko noita powercappeja saaha suomesta..? Saksasta ei pysty tilaamaan ku en oo oikei kielimiehiä..Oiskohan kellään jääny tallin nurkkiin pyörimään ylimääräisiä? Tai intoa järkkäillä kimppa tilausta..
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys!!!
-
filtteri^^
- 'Senator'

tee itse malli toimii ihan yhtä hyvin... teet siihen kaasuläppäkotelon päälle sovitelaipan johka kiinnität sitten x20xevin putken.
itsellä oli tuo viritys kiinni ja toimi, hengitti todellakin helvetisti paljon vapaammin
kustannukset jää noin 30e kun taas tuo metallinen powercap on sielä 150e + toimituskulut, joten käytätkö 1-4 tuntia TI-powercapin rakentamiseen vai ostatko kalliin "teholippiksen".
kukin taplaa tyylillään, mutta ei mielestäni suuri homma.
Ja jos oot lahden lähettyviltä, tuot mulle vaikka sen sun kaasuläppäkotelon illaks ja sen xevin putken, teen sulle alle 100e ko "kapin".
Edit: Mutta, koska varsinaiseen kysymykseen ei tullut vastattua niin vastataan siihen vielä. Kysele esim Lempäälän varaosavarastolta noita powercappeja.. niitten tavarat tulee pääosin saksan suunnalta, eiköhän Paavo sieltä yhen voimalippiksenki tilaa.
itsellä oli tuo viritys kiinni ja toimi, hengitti todellakin helvetisti paljon vapaammin
kustannukset jää noin 30e kun taas tuo metallinen powercap on sielä 150e + toimituskulut, joten käytätkö 1-4 tuntia TI-powercapin rakentamiseen vai ostatko kalliin "teholippiksen".
kukin taplaa tyylillään, mutta ei mielestäni suuri homma.
Ja jos oot lahden lähettyviltä, tuot mulle vaikka sen sun kaasuläppäkotelon illaks ja sen xevin putken, teen sulle alle 100e ko "kapin".
Edit: Mutta, koska varsinaiseen kysymykseen ei tullut vastattua niin vastataan siihen vielä. Kysele esim Lempäälän varaosavarastolta noita powercappeja.. niitten tavarat tulee pääosin saksan suunnalta, eiköhän Paavo sieltä yhen voimalippiksenki tilaa.
It's not a dream. opel is real!
Opel Vectra B2 z22se Irmscher Sport

Opel Vectra B2 z22se Irmscher Sport

mullaki on ite tehty ja hyvin pelaa tuosta lätsästä nyt ei kannata mennä yli 100 euroa maksamaan jos vain rälläkkä ja hitsauskone käjessä pyssyy.
perinteinen suomalainen ajettelee "tuosta nyt kannata nuin paljoa maksaa tuohan pystyy ite vähän halvemmalla tekemään"
tullee tuosta powercapista semmoset imuäänet että ei paremmasta väliä
ajelin tuossa kerran iltamyöhään kotia päin velipoika oli ollu noin 3 km päässä ulkona ja kuunnellu että taitaa vectra kiihyttää jossain päin kyllää se sitten soitti mulle ja kysy minähän olin just vetässy semmosen perinteisen rajotinta vasten kiihdytyksen. joten eipä tee mieli ennää mittää motonetin pörinä pönttöä ku imuäänetki herättää jo naapurit kilometrin säteeltä.
tuossa on kuvaki http://s336.photobucket.com/albums/n358 ... uva094.jpg
perinteinen suomalainen ajettelee "tuosta nyt kannata nuin paljoa maksaa tuohan pystyy ite vähän halvemmalla tekemään"
tullee tuosta powercapista semmoset imuäänet että ei paremmasta väliä
ajelin tuossa kerran iltamyöhään kotia päin velipoika oli ollu noin 3 km päässä ulkona ja kuunnellu että taitaa vectra kiihyttää jossain päin kyllää se sitten soitti mulle ja kysy minähän olin just vetässy semmosen perinteisen rajotinta vasten kiihdytyksen. joten eipä tee mieli ennää mittää motonetin pörinä pönttöä ku imuäänetki herättää jo naapurit kilometrin säteeltä.
tuossa on kuvaki http://s336.photobucket.com/albums/n358 ... uva094.jpg
-
filtteri^^
- 'Senator'

Vaan kun virtausopillisesti asiaa mietitään, niin useimmat ti-powercapit ei taida olla kyllä mistään kotoisin kunnolliseen verrattuna... Pykäliä kun ei saisi olla. En yhtäkään itsetehtyä ole nähny jossa pyöreä imuputken muoto muutetaan portaattomasti läppärungon muotoon, tehdastekoisiakin kun saa vielä jälkikäteen viilata. Noilla laippa ja letku virityksillä kun läppärungon puolelle tulee entistäkin turbulenttisempi virtaus ja paine läppärungon sisällä ei ole tasainen.
Itekki oon tuota virtaus hommaa miettiny että tuon mallinen niinku mulla on paikoillaan ei oo kyllä mikkään maailman virtaavin versio.rkr- kirjoitti:Vaan kun virtausopillisesti asiaa mietitään, niin useimmat ti-powercapit ei taida olla kyllä mistään kotoisin kunnolliseen verrattuna... Pykäliä kun ei saisi olla. En yhtäkään itsetehtyä ole nähny jossa pyöreä imuputken muoto muutetaan portaattomasti läppärungon muotoon, tehdastekoisiakin kun saa vielä jälkikäteen viilata. Noilla laippa ja letku virityksillä kun läppärungon puolelle tulee entistäkin turbulenttisempi virtaus ja paine läppärungon sisällä ei ole tasainen.
pitäs alakaa rakentelemaan paremmin virtaava malli.
-
paavilainen
- 'Agila'
Mitä oon nyt katellu noita ite tehtyjä "sätöksiä" ni alan pikkuhiljaa kallistumaan tehastekoisen puolelle..
Jos hommais sen kokosen alumiini jöötin ja rupeis sitä ite koneistelee ni säästö vois olla -50%..Mut lopputuloskin vois olla 50% huonompi. 
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys!!!
http://www.mathijssentechnics.nl/main.php?t=2
MTech Power cap for C20XE engines. (New version!)???
Eihän tuo nyt oo se X20XEV: kotelo, powercappina myynnissä C20XE:hen?
MTech Power cap for C20XE engines. (New version!)???
Eihän tuo nyt oo se X20XEV: kotelo, powercappina myynnissä C20XE:hen?
Täyttääkös tää oma viritys kriteerit olla ensimmäinen näkemäsi?rkr- kirjoitti:En yhtäkään itsetehtyä ole nähny jossa pyöreä imuputken muoto muutetaan portaattomasti läppärungon muotoon

Nuo ylemmässä kuvassa näkyvät hitsaussaumat tuolta mutkan sisäpuolelta luonnollisesti vingutin pois.
Todennäköisesti väärässä.
Tekaseppa mullekki samanlainenomega16T kirjoitti:Täyttääkös tää oma viritys kriteerit olla ensimmäinen näkemäsi?rkr- kirjoitti:En yhtäkään itsetehtyä ole nähny jossa pyöreä imuputken muoto muutetaan portaattomasti läppärungon muotoon
Nuo ylemmässä kuvassa näkyvät hitsaussaumat tuolta mutkan sisäpuolelta luonnollisesti vingutin pois.
Kyllä tuolla tekeleellä pitäis kriteerit täyttyä.lepo89 kirjoitti:Tekaseppa mullekki samanlainenomega16T kirjoitti:Täyttääkös tää oma viritys kriteerit olla ensimmäinen näkemäsi?rkr- kirjoitti:En yhtäkään itsetehtyä ole nähny jossa pyöreä imuputken muoto muutetaan portaattomasti läppärungon muotoon
Nuo ylemmässä kuvassa näkyvät hitsaussaumat tuolta mutkan sisäpuolelta luonnollisesti vingutin pois.hyvännäköstä jälkeä
laatutyötä on