C20ne Tehot;MOOTTORI tehot 122/180. kisan voittajat selvinny

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

terokimmo kirjoitti:Elikkäs tossa teholukemat.
-122hp/5245rpm
-180nm2674rpm
siellä ne mielestäni oli,yhellä vääntö sama ja kahella yhen hepan päässä teho.
Minäkö oon toinen arvontaan osallistujista tuolla 121hv-veikkauksella? :o

PS. Mä en sitten saa juoda olutta (kihtipotilaan ruokavalio), niin voisin arvonnan osuessa minuun vaihtoehtoisesti ottaa 2kpl 4-packia Strongbow-siideriä.

Jännitys tihenee...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Omasta mielestäni äkkiseltään katsottuna ascona77 oli kaikista lähimpänä jos molempia arvoja tarkastelee:
ascona77 kirjoitti:123hp 178nm
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

TJT kirjoitti:Omasta mielestäni äkkiseltään katsottuna ascona77 oli kaikista lähimpänä jos molempia arvoja tarkastelee:
ascona77 kirjoitti:123hp 178nm
Tätä mietin kun laitoin tän veikkailu jutun.
tuli yllättävän paljo ja lähellä toisia olevia että päätin,kaksi eri palkintoa,vielä kun en selittänyt heti että moottoriteho kyseessä.
olisi voinut olla vielä lähempänä ja pulmallisempaa ratkoa,joten tein sännöt näin.ja kun säännöt oli niin ei niitä muuteta.
Elikkä;Ascona 77 123-hp ja timonen 121-hp on arvontapari.uusintaveikkausta ei voinut tehdä,kun sen sai niin helposti tietää,että ei voi olla 120,kun sitä arvattu.
Ascona 77;lla on toinen nimike ja timosella toinen.Jos saadaan ehdottamani Calsunen onnettareksi,Eli ;rengas on toinen ja vanne toinen.ja kumman valitsee niin se voittakkon.
-TTT-;tä ,180-nm.odottaa palkinto.jos joku tuntee,niin voisi sanoa.
Voisin tietysti ,kun timonenkaan ei olutta juo.ja nyt puissa lehdet kellertää,niin kerätä nätin syys kimpun luonnosta.eikö se olisi ihan sopiva mäyräkoiran tilalle;maljakkoon päivää piristämään.
Mittauksesta lisää,mm halpislastusta.jos kiinnostaa.ni kysykää.nopeesti katottiin jotain siitä.
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Eli ascona77 ja minä ootellaan nyt, et Calsunen varmistuu onnettareksi? Ja vasta sen jälkeen valitaan toinen vaihtoehto?

ascona77 saa mun puolesta tehdä valinnan, mä otan sen jäljelle jääneen.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

terokimmo
in memoriam
in memoriam

Timonen kirjoitti:Eli ascona77 ja minä ootellaan nyt, et Calsunen varmistuu onnettareksi? Ja vasta sen jälkeen valitaan toinen vaihtoehto?

ascona77 saa mun puolesta tehdä valinnan, mä otan sen jäljelle jääneen.
No en tiiä.ei oo kukaan ollu kai koneella.aamulla tytöltä kysyin,mutta viesti ei ole lähtenyt vielä.
-TTT-ei ole vastannut sähköpostiin minkä laitoin.
mulla on itellä ne kumpi on kumpi lapulla.justiin aattelin että kuka koneelle ekana tulee,laittakoon jomman kumman noista .eli rengas tai vanne.
sillähän se selvä.
ELI calsunen,ascona77,tai timonen.
joku teistä jos kirjottaa ensimmäisenä jomman kumman sanan niin sen sanan takana on palkinto.
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Rengas.

terokimmo
in memoriam
in memoriam

Jep.elikkä täällä on Timonen ollut käymässä ensimmäisenä vietini jälkeen.
Ja Arvannut renkaan.
Senhän tuohon lappuuni olen laittanut hänelle.
-TTT- voisi ottaa yhteyttä,kun on jo voittanut mäyrän.
ja nyt tämäkin ratkesi.eli
Timoselle;kko se keräämäni syyskimppu,mäyriksen tilalle?
:P
Kiitos Veikkaukseen asallistuneille.
ja kuten kerroin,voin tämän firman lastusta mistä tilasin,niin jotain pientä kertoa,kun siinä pikasesti myös alkuperäistä kokeiltiin.
Eli tehon nousu oli n 2-3 hp.vääntö n.5nm kierrokset samat.käytännössä molemmilla tässä koneessa vääntö alkaa.liki 2000rpm ja melkeen tasaisena jatkuu 4000 tonniin.hepat nousee suht tasaseen ja siellä 5000 jälkeen maxiin,mistä alkaa jo tippua.
virilastusta katottiin että seosta on hieman laskettu,mutta oisi syytä vieläkin laskea tehoa jos haluisi muutaman pykälän lisää.n.max 5 heppaa sais rukattu siihen lisää.sytkää ei katottu.eikä muita muutoksia.
nämä siis tällä koneella ja mitä osia kiinni.
pyörintä vastus oli tosi vähäinen.että se puoli ei ahdista.
Siinä siis JOM koteloimaton kartio vapari,tuo lastu,takapönttö oikastu.
koneen historiaa en muuta tiedä.
Mutta käytännössä kunnossa oleva vääntävä.moottori,pienillä virityksillä,mitkä ei ainakaan huonompaan päin oo.
205 oon saanut huippuja,mittarivirheellä 7km/h naapuriin päin.
ja caravaan malli.kulutus min 9-9.5 sadalla.
kiihtyvyys johki 9 sekkaan.tosin se pitää 2 vaihteella tappin kiekat ottaa ja melkeen rullata vikat metrit.kun välitys sen verran tiuha.mutta sillä nyt ei väliä.kyllä sillä liikenteen mukana pääsee.
tietää kuitenkin missä ollaan nyt ja mitä muutoksila aikaan saadaan,jos alan toista koneta tekeen.saa nyt nähä.
tIm osel-lelaitan.yV llä ,Potia. :wink:
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Kiitokset Terokimmolle!

Calsunen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Calsunen »

Onnittelut voittajalle!

Itse koko viikon kiireisenä niin en kerennyt sivustolla juuri vierailla.
Harmi juttu, ei sitä ihan joka päivä onnettarena saa toimia. :wink:
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Calsunen kirjoitti:Onnittelut voittajalle!

Itse koko viikon kiireisenä niin en kerennyt sivustolla juuri vierailla.
Harmi juttu, ei sitä ihan joka päivä onnettarena saa toimia. :wink:
Oisin kyllä mielelläni oottanut sun vastausta,mut rupes uhkailuja tuleen,et kaljaa tulemaan,ni oli pakko arpoa. :D ja saatiinhan sut taas loppukuvaan.
Calsunen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Calsunen »

Ihan vaan mielenkiinnolla, että meinaatko kaljat matkahuollon kautta laittaa menemään, vai kuinka lasti löytää omistajansa :lol:
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Calsunen kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnolla, että meinaatko kaljat matkahuollon kautta laittaa menemään, vai kuinka lasti löytää omistajansa :lol:
Sulle oisin voinut vaikka tuoda itekin :D
Mut,en nyt rupee mitään kaljapulloja kuskaileen matkahuotoon ja siitä vielä kuluja.ihan tili siirtona summan millä saa ite hakee.toinen jo rahat saanu,-TTT- ei ole itsestään ilmoittanut.
Peanuts
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Peanuts »

Mä voisin tuolle -TTT-:lle huomenna vinkkailla että palkinto odottaa, tunnen kyseisen kaverin :)
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Peanuts kirjoitti:Mä voisin tuolle -TTT-:lle huomenna vinkkailla että palkinto odottaa, tunnen kyseisen kaverin :)
oli postia tullut tänään J.H;lta(-TTT-),eli asia hoidossa.
Vastaa Viestiin