Ura jarrulevyn puolisuus?/selvis.kuvissa oikeen.

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

Opve kirjoitti:Itselläni on kans nationaalit ja juurikin eripäin kuin kuvassa ja hyvin on toiminu... Jotenkin luonnollisemman näköiset, kun urat on ns. menosuuntaan, eikä vastakarvaan... Mun levyissä ei ollut noita tarroja... Tuntuis jotenkin luonnollisemmalta, että kaasu ja pöly kulkeutuis levyn ulkokehälle päin?
niinpä.oon kyllä hyvää palvelua saanut sieltä natikalta.mutta nyt se ei osannut sanoa varmaksi asiaa.vieläkin lupasi ottaa selvää kun tapaa valmistajia jossain frankfurtissa.kysyin että onko englannissa tapana auton osia määritellä eri periaateella kuin Suomessa.eli vasen ei olekaan vasen autossa.
kuulemma joitain rakennuspiirrustuksia tehään juuri jostain tietystä suunnasta katsottuna.
eipä toi nyt niin ois iso asia.mutta kun viime talvena vaihoin vatkaavat levyt uusiin ja ne ei menny montaa kuukautta ku alko taas sama vatkaus.
nyt päätin vähän sijottaa,ja tehdä kaikki mitä vaan mahollista että saisin kestämään jarrut pidempään.sisään ajoa huolella ym.
palojen kanssa jo ongelma ,kun aito ferodo olikin motonetissä Bosch.mutta niistä joku sanoi etta ainakin yhtä hyvät pitäis olla.
monen laista vastausta on tullut ja taas sulla sit toisin päin just ku mulla.
Onko sun autossa 8 vai 12 uraset.tai reikiä ym.erilaista.ja säkin laitoit sit silmälle sopivaks ja oman ajatuksen mukaan,niinkö ymmärsin.eripäin mäkin oisin laittanut ilman tarroja.mutta en nyt tiiä.
Opve
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Opve »

Onko sun autossa 8 vai 12 uraset.tai reikiä ym.erilaista.ja säkin laitoit sit silmälle sopivaks ja oman ajatuksen mukaan,niinkö ymmärsin.eripäin mäkin oisin laittanut ilman tarroja.mutta en nyt tiiä.
Mulla oli 12-uraa... Tässä linkissä on jotain kuvia niistä http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... t&start=15
Jussi V
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jussi V »

Ja joillain valmistajilla yhdestä paketista löytyy kaksi identtistä levyä, eikä toistensa peilikuvat. Silloin toinen kiekko on samalla tavalla kuin terokimmon kuvassa ja toinen taas minun silmääni oikeinpäin.

Itse kyllä laittaisin ulkonäön takia toisinpäin nuo levyt, käytännössä sillä ei liene kuitenkaan mitään merkitystä toimivuuden kannalta.
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Jussi V kirjoitti:Ja joillain valmistajilla yhdestä paketista löytyy kaksi identtistä levyä, eikä toistensa peilikuvat. Silloin toinen kiekko on samalla tavalla kuin terokimmon kuvassa ja toinen taas minun silmääni oikeinpäin.

Itse kyllä laittaisin ulkonäön takia toisinpäin nuo levyt, käytännössä sillä ei liene kuitenkaan mitään merkitystä toimivuuden kannalta.
olkoon nyt noinpäin.ootan mitä se myyjä saa selville noitten tarrojen tarkotuksesta.ku ei ois koko tarroja ollu ni ei vaivais.
ryynanen
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ryynanen »

meitsi tilas zimmermanin levyt joka nurkkaan, ja ihmettelin juurikin tota reikien suuntausta, nimittäin levyt oli täysin identtiset, eli toiselle puolen tuli "ns" väärin päin reijät, mut kuulemma kuuluu asiaan...
terokimmo
in memoriam
in memoriam

ryynanen kirjoitti:meitsi tilas zimmermanin levyt joka nurkkaan, ja ihmettelin juurikin tota reikien suuntausta, nimittäin levyt oli täysin identtiset, eli toiselle puolen tuli "ns" väärin päin reijät, mut kuulemma kuuluu asiaan...
Niin siitä selityksen sain ,että ne on noissa mun lvyussä noin päin,mutta ei juuri ole väliä kuin päin urat on hoitaakseen asiansa.reissä ilmeisesti sama,kaasuntumat poistuu kuin päin vaan.en ottanut itelle reiillä kun suurempi vääntymisvaara kuulemma.
KuvaKuva
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Vastaa Viestiin