niinpä.oon kyllä hyvää palvelua saanut sieltä natikalta.mutta nyt se ei osannut sanoa varmaksi asiaa.vieläkin lupasi ottaa selvää kun tapaa valmistajia jossain frankfurtissa.kysyin että onko englannissa tapana auton osia määritellä eri periaateella kuin Suomessa.eli vasen ei olekaan vasen autossa.Opve kirjoitti:Itselläni on kans nationaalit ja juurikin eripäin kuin kuvassa ja hyvin on toiminu... Jotenkin luonnollisemman näköiset, kun urat on ns. menosuuntaan, eikä vastakarvaan... Mun levyissä ei ollut noita tarroja... Tuntuis jotenkin luonnollisemmalta, että kaasu ja pöly kulkeutuis levyn ulkokehälle päin?
kuulemma joitain rakennuspiirrustuksia tehään juuri jostain tietystä suunnasta katsottuna.
eipä toi nyt niin ois iso asia.mutta kun viime talvena vaihoin vatkaavat levyt uusiin ja ne ei menny montaa kuukautta ku alko taas sama vatkaus.
nyt päätin vähän sijottaa,ja tehdä kaikki mitä vaan mahollista että saisin kestämään jarrut pidempään.sisään ajoa huolella ym.
palojen kanssa jo ongelma ,kun aito ferodo olikin motonetissä Bosch.mutta niistä joku sanoi etta ainakin yhtä hyvät pitäis olla.
monen laista vastausta on tullut ja taas sulla sit toisin päin just ku mulla.
Onko sun autossa 8 vai 12 uraset.tai reikiä ym.erilaista.ja säkin laitoit sit silmälle sopivaks ja oman ajatuksen mukaan,niinkö ymmärsin.eripäin mäkin oisin laittanut ilman tarroja.mutta en nyt tiiä.