Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
6 desin säiliö siinä on. Aikalailla samankokoinen kun yleensäkkin nuo ruiskut on. Hyvin passaa käteen.
Hyvä ruisku harrastelijakäyttöön. Mun mielestä satunnaisella maalarilla ei kannata ostaa mitään 400-> maksavaa ruiskua. Sen ei välttämättä tarvi olla niin luksuskampe jos muutaman kerran vuodessa ruiskuttaa jotain pientä.
Hyvä ruisku harrastelijakäyttöön. Mun mielestä satunnaisella maalarilla ei kannata ostaa mitään 400-> maksavaa ruiskua. Sen ei välttämättä tarvi olla niin luksuskampe jos muutaman kerran vuodessa ruiskuttaa jotain pientä.
*Ascona -84*
*Ascona -77*
*Ascona -77*
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Maalailen kyllä melko paljonkin, tietty vähän rahatilanteiden sun muiden mukaan, mutta kuitenkin. Itsellä on nyt paljonkin maalattavaa kunhan löytäis ruiskun ja parilta kaveriltakin jo olisi tulossa maalaukseen tavaraahenkka.k kirjoitti:6 desin säiliö siinä on. Aikalailla samankokoinen kun yleensäkkin nuo ruiskut on. Hyvin passaa käteen.
Ja sitte seki kandee miettiä että millä maaleilla maalaa! Miranol, vai jollain muulla maalilla. Joku mulle väitti ettei miranol tee ruiskulle hyvää, neulan syöpi... Tiedä sitten.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Miranolilla minä maalasin silloin kun tuo meidän ruisku sanoi sopimuksen irtiKillroy kirjoitti:Ja sitte seki kandee miettiä että millä maaleilla maalaa! Miranol, vai jollain muulla maalilla. Joku mulle väitti ettei miranol tee ruiskulle hyvää, neulan syöpi... Tiedä sitten.
Nyt joku äkki pärkkele. Kun tuossa rupesin pätkäyttämään ulkomaan tilisiirtoa tuli onkelma. Tuossa nettipankin lomakkeessa saajan pankin tiedoissa on pari lootaa punaisella tähdellä. Lootiin tahdotaan tietää. Maa, Pankin BIC/SWIFT- tai clearingkoodi, Pankin nimi ja osoitetiedot: ja alla lukee "Saajan pankin tiedoissa on annettava maan lisäksi joko BIC/SWIFT -tai clearingkoodi tai pankin nimi ja osoitetiedot." Eli ymmärsinkö oikein että pelkkä big/swift tai clearinkoodi riittää. Nimittäin pankin nimi ja osoite ei ole tällähetkellä tiedossa.
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
Ymmärsit oikein.Krynx kirjoitti:Nyt joku äkki pärkkele. Kun tuossa rupesin pätkäyttämään ulkomaan tilisiirtoa tuli onkelma. Tuossa nettipankin lomakkeessa saajan pankin tiedoissa on pari lootaa punaisella tähdellä. Lootiin tahdotaan tietää. Maa, Pankin BIC/SWIFT- tai clearingkoodi, Pankin nimi ja osoitetiedot: ja alla lukee "Saajan pankin tiedoissa on annettava maan lisäksi joko BIC/SWIFT -tai clearingkoodi tai pankin nimi ja osoitetiedot." Eli ymmärsinkö oikein että pelkkä big/swift tai clearinkoodi riittää. Nimittäin pankin nimi ja osoite ei ole tällähetkellä tiedossa.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Kyllä tuo sellasessa käytössä menee.|vectraman| kirjoitti:Maalailen kyllä melko paljonkin, tietty vähän rahatilanteiden sun muiden mukaan, mutta kuitenkin. Itsellä on nyt paljonkin maalattavaa kunhan löytäis ruiskun ja parilta kaveriltakin jo olisi tulossa maalaukseen tavaraahenkka.k kirjoitti:6 desin säiliö siinä on. Aikalailla samankokoinen kun yleensäkkin nuo ruiskut on. Hyvin passaa käteen.
Hyvä ruisku harrastelijakäyttöön. Mun mielestä satunnaisella maalarilla ei kannata ostaa mitään 400-> maksavaa ruiskua. Sen ei välttämättä tarvi olla niin luksuskampe jos muutaman kerran vuodessa ruiskuttaa jotain pientä.Kyllä minä maalailen jonkin verran enemmän kuin kerran vuodessa, mutta harrastusmielessä ainakin vielä
*Ascona -84*
*Ascona -77*
*Ascona -77*
mitä musiikkia? onko sanat oikeen varmasti.ettei heaven´s on fire.gfi kirjoitti:Mikä bändi laulaa semmosen biisin ku Sexy On Fire, nrj kuullu pari kertaa ja hyvin iskee kyseinen kipale, jotenki rento...pakko saaha

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
-
Savolainen
- 'Diplomat'