Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
henkka.k
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja henkka.k »

6 desin säiliö siinä on. Aikalailla samankokoinen kun yleensäkkin nuo ruiskut on. Hyvin passaa käteen.
Hyvä ruisku harrastelijakäyttöön. Mun mielestä satunnaisella maalarilla ei kannata ostaa mitään 400-> maksavaa ruiskua. Sen ei välttämättä tarvi olla niin luksuskampe jos muutaman kerran vuodessa ruiskuttaa jotain pientä.
*Ascona -84*
*Ascona -77*
gfi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja gfi »

Mikä bändi laulaa semmosen biisin ku Sexy On Fire, nrj kuullu pari kertaa ja hyvin iskee kyseinen kipale, jotenki rento...pakko saaha
Talk to the hand, cause the face isn't listening.
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

henkka.k kirjoitti:6 desin säiliö siinä on. Aikalailla samankokoinen kun yleensäkkin nuo ruiskut on. Hyvin passaa käteen.
Hyvä ruisku harrastelijakäyttöön. Mun mielestä satunnaisella maalarilla ei kannata ostaa mitään 400-> maksavaa ruiskua. Sen ei välttämättä tarvi olla niin luksuskampe jos muutaman kerran vuodessa ruiskuttaa jotain pientä.
Maalailen kyllä melko paljonkin, tietty vähän rahatilanteiden sun muiden mukaan, mutta kuitenkin. Itsellä on nyt paljonkin maalattavaa kunhan löytäis ruiskun ja parilta kaveriltakin jo olisi tulossa maalaukseen tavaraa :) Kyllä minä maalailen jonkin verran enemmän kuin kerran vuodessa, mutta harrastusmielessä ainakin vielä :wink:
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Ja sitte seki kandee miettiä että millä maaleilla maalaa! Miranol, vai jollain muulla maalilla. Joku mulle väitti ettei miranol tee ruiskulle hyvää, neulan syöpi... Tiedä sitten.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Killroy kirjoitti:Ja sitte seki kandee miettiä että millä maaleilla maalaa! Miranol, vai jollain muulla maalilla. Joku mulle väitti ettei miranol tee ruiskulle hyvää, neulan syöpi... Tiedä sitten.
Miranolilla minä maalasin silloin kun tuo meidän ruisku sanoi sopimuksen irti :oops: Itse en miranoliin koskisi ollenkaan varsinkaan kun maalauskohteena oli mopon katteet (Kyllä sillä jotain taloja,teollisuusjuttuja tms. maalailee missä kaikki muu tulee ennen maalipinnan siisteyttä, mutta ei mitään mikä vaatii hyvän pinnan, koska miranolissa pinta on sellainen jännä aina, ei läheskään oikean automaalin tasoa), mutta kaveri tahtoi että maalaan hänelle ne katteet ja kun sanoin että hommaa itse maalit sun muut niin se toi miranolia, no pakkohan se oli sitten sillä maalata :roll:
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Krynx »

Nyt joku äkki pärkkele. Kun tuossa rupesin pätkäyttämään ulkomaan tilisiirtoa tuli onkelma. Tuossa nettipankin lomakkeessa saajan pankin tiedoissa on pari lootaa punaisella tähdellä. Lootiin tahdotaan tietää. Maa, Pankin BIC/SWIFT- tai clearingkoodi, Pankin nimi ja osoitetiedot: ja alla lukee "Saajan pankin tiedoissa on annettava maan lisäksi joko BIC/SWIFT -tai clearingkoodi tai pankin nimi ja osoitetiedot." Eli ymmärsinkö oikein että pelkkä big/swift tai clearinkoodi riittää. Nimittäin pankin nimi ja osoite ei ole tällähetkellä tiedossa.
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Krynx kirjoitti:Nyt joku äkki pärkkele. Kun tuossa rupesin pätkäyttämään ulkomaan tilisiirtoa tuli onkelma. Tuossa nettipankin lomakkeessa saajan pankin tiedoissa on pari lootaa punaisella tähdellä. Lootiin tahdotaan tietää. Maa, Pankin BIC/SWIFT- tai clearingkoodi, Pankin nimi ja osoitetiedot: ja alla lukee "Saajan pankin tiedoissa on annettava maan lisäksi joko BIC/SWIFT -tai clearingkoodi tai pankin nimi ja osoitetiedot." Eli ymmärsinkö oikein että pelkkä big/swift tai clearinkoodi riittää. Nimittäin pankin nimi ja osoite ei ole tällähetkellä tiedossa.
Ymmärsit oikein.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Krynx »

Dodii ja homma toimii. Kiitän avusta :)
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
henkka.k
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja henkka.k »

|vectraman| kirjoitti:
henkka.k kirjoitti:6 desin säiliö siinä on. Aikalailla samankokoinen kun yleensäkkin nuo ruiskut on. Hyvin passaa käteen.
Maalailen kyllä melko paljonkin, tietty vähän rahatilanteiden sun muiden mukaan, mutta kuitenkin. Itsellä on nyt paljonkin maalattavaa kunhan löytäis ruiskun ja parilta kaveriltakin jo olisi tulossa maalaukseen tavaraa :) Kyllä minä maalailen jonkin verran enemmän kuin kerran vuodessa, mutta harrastusmielessä ainakin vielä :wink:
Kyllä tuo sellasessa käytössä menee.
*Ascona -84*
*Ascona -77*
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Mihin se ylöjärven keskustelu on hävinnyt......? :roll:
Jones-
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Jones- »

miksei kukaan myy mulle talviautoa? :roll:
._.
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

gfi kirjoitti:Mikä bändi laulaa semmosen biisin ku Sexy On Fire, nrj kuullu pari kertaa ja hyvin iskee kyseinen kipale, jotenki rento...pakko saaha
mitä musiikkia? onko sanat oikeen varmasti.ettei heaven´s on fire.
KuvaKuva
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Japsi
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Japsi »

gfi kirjoitti:Mikä bändi laulaa semmosen biisin ku Sexy On Fire, nrj kuullu pari kertaa ja hyvin iskee kyseinen kipale, jotenki rento...pakko saaha
"Sex on fire" varmaankin tarkoitat? "Kings of leon - Sex on fire"
Corsa E -15
Polkuromu ~91
Jarzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarzki »

Miltä nettisivulta näkee Formulat ilmaseksi ilman mainoksia?
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Savolainen »

Jarzki kirjoitti:Miltä nettisivulta näkee Formulat ilmaseksi ilman mainoksia?
En tiedä nettisivusta, mutta mm. Sopcastilla noita voi katsella.
Vastaa Viestiin