Erillisarjan valinnan vaikeus
Erillisarjan valinnan vaikeus
Mietin tossa että hankkisin autooni erillissarjan eteen mutta mulla on vähän valinnan vaikeus tässä hommassa vahvistimeksi mulle on sille erillissarjalle tulossa SPL Dynamics S-2002 ja tehoohan siitä lähtee 2 x 100W/rms (4 Ohm)
ja ne erillis sarja vaihto ehdot mitä olen miettinyt on seuraavat
SPL Dynamics SD-6.2
Focal Access 165 A1
Hertz ESK 165
DLS RS6A
tosta hinta luokasta voi ehdottaa tietty muitakin mutta noita olen itse ajatellut ja perusteluja miksi tämä on parempi kun joku muu kiitos
ja ne erillis sarja vaihto ehdot mitä olen miettinyt on seuraavat
SPL Dynamics SD-6.2
Focal Access 165 A1
Hertz ESK 165
DLS RS6A
tosta hinta luokasta voi ehdottaa tietty muitakin mutta noita olen itse ajatellut ja perusteluja miksi tämä on parempi kun joku muu kiitos
Opel Vectra Wagon 1,9 CDTI -04 (Z19DTH)
Ex Astra 3D Sport -01 2.2 (Z22SE)
Ex Kadett 3D -91 1.8i (18E)
Ex Calibra -91 2.0 16v (C20XE)
Ex Kadett 3D -91 1.4i (14NV)
Ex Astra 3D Sport -01 2.2 (Z22SE)
Ex Kadett 3D -91 1.8i (18E)
Ex Calibra -91 2.0 16v (C20XE)
Ex Kadett 3D -91 1.4i (14NV)
Noniin, tästä tuleekin mielenkiintoista.
Itse olen ainakin tykästynyt DLS:n ha Focalin sointii. Noista kun pitäisi valita niin kyllä se tuo Focal 165 A1 on.
Tosin tämä on täysin maku kysymys.
Noista kaikki on hyviä ja etenkin kun olet pistämässä vahvistinta perään kiinni niin lopputulos tulee olemaan hyvä.
Kaikista parhaiten tiedät mikä on juuri SUN JUTTU kun pääsisit kuuntelemaan noita jossain liikkeessä SUN musiikilla.
Itse olen ainakin tykästynyt DLS:n ha Focalin sointii. Noista kun pitäisi valita niin kyllä se tuo Focal 165 A1 on.
Tosin tämä on täysin maku kysymys.
Noista kaikki on hyviä ja etenkin kun olet pistämässä vahvistinta perään kiinni niin lopputulos tulee olemaan hyvä.
Kaikista parhaiten tiedät mikä on juuri SUN JUTTU kun pääsisit kuuntelemaan noita jossain liikkeessä SUN musiikilla.
Astra G Sport 2.0i 16V x20xev
- Markus Ruhl
- 'Senator'

dls.
Etsit diskanteiksi käytetyt dur\iridium tai nobeliumit niin avot.
tuo r6a midi pyyhkii monia puolet kalliimpia midejä mennen tullen varsinki kun käytetään 2-tie settiä, sen keskialueen toisto on tosi hyvä.
Pari kovaa fascan kisailijaakin on jopa kokeillut nobeliumin 6,5" mutta ottaneet takaisin r6a:at.
Etsit diskanteiksi käytetyt dur\iridium tai nobeliumit niin avot.
tuo r6a midi pyyhkii monia puolet kalliimpia midejä mennen tullen varsinki kun käytetään 2-tie settiä, sen keskialueen toisto on tosi hyvä.
Pari kovaa fascan kisailijaakin on jopa kokeillut nobeliumin 6,5" mutta ottaneet takaisin r6a:at.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Itse ehdottaisin Rainbow SAX 265 sarjaa. Itsellä ollut tuollainen sarja käytössä noin puoli vuotta ja itse olen kyllä tykännyt kovasti. Kyseessä siis tuollainen sarja: http://www.audioimport.fi/?tuotteet&tuo ... sti=SAX265
-Tähtipyörä-
Tuo sax on hyvä myös.. mutta jos nälkä kasvaa syödessä kuten yleensä on tapana on tuosta r6a:sta helpompi siirtyä parempaan saundiin tekemällä siitä aktiivinen 2-tie setti ja alkup. upc dikket vaihtaa parempiin.
Mutta jos meinaa pitää tuollasena passiivisena systeeminä niin on aivan sama onko se r6a vai sax. hyvän saa kumminki.
Mutta jos meinaa pitää tuollasena passiivisena systeeminä niin on aivan sama onko se r6a vai sax. hyvän saa kumminki.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
- Tero Äijälä
- 'Senator'

Minkälainen sarja tuo Rainbow SLC 265 NG on? Onko paljonki parempi ku esim. sax?
Ite just hommasin tollasen, ja sen verran voin sanoa et tosi hyvältä vaikuttaa. Olin kans kahden vaiheilla et sax vai slc, mut hifikonexin äijä sai vakuuttuneeks et tuo on parempi. Perusteita en nyt enää muistaxhenkkax kirjoitti:Minkälainen sarja tuo Rainbow SLC 265 NG on? Onko paljonki parempi ku esim. sax?
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93