Erillisarjan valinnan vaikeus

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
Jariko
'Senator'
'Senator'

Erillisarjan valinnan vaikeus

Viesti Kirjoittaja Jariko »

Mietin tossa että hankkisin autooni erillissarjan eteen mutta mulla on vähän valinnan vaikeus tässä hommassa vahvistimeksi mulle on sille erillissarjalle tulossa SPL Dynamics S-2002 ja tehoohan siitä lähtee 2 x 100W/rms (4 Ohm)

ja ne erillis sarja vaihto ehdot mitä olen miettinyt on seuraavat

SPL Dynamics SD-6.2

Focal Access 165 A1

Hertz ESK 165

DLS RS6A

tosta hinta luokasta voi ehdottaa tietty muitakin mutta noita olen itse ajatellut ja perusteluja miksi tämä on parempi kun joku muu kiitos
Opel Vectra Wagon 1,9 CDTI -04 (Z19DTH)

Ex Astra 3D Sport -01 2.2 (Z22SE)
Ex Kadett 3D -91 1.8i (18E)
Ex Calibra -91 2.0 16v (C20XE)
Ex Kadett 3D -91 1.4i (14NV)
outo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja outo »

Noniin, tästä tuleekin mielenkiintoista. :lollis:

Itse olen ainakin tykästynyt DLS:n ha Focalin sointii. Noista kun pitäisi valita niin kyllä se tuo Focal 165 A1 on.

Tosin tämä on täysin maku kysymys.

Noista kaikki on hyviä ja etenkin kun olet pistämässä vahvistinta perään kiinni niin lopputulos tulee olemaan hyvä.

Kaikista parhaiten tiedät mikä on juuri SUN JUTTU kun pääsisit kuuntelemaan noita jossain liikkeessä SUN musiikilla.
Astra G Sport 2.0i 16V x20xev
Markus Ruhl
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Markus Ruhl »

Tuon dls:n sarjan ottaisin, jos noista pitäis valita.
Kadett E GSi 2.0 8v -85 (tulossa 20XE)
Passat 3BG
Jumitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jumitzu »

dls.

Etsit diskanteiksi käytetyt dur\iridium tai nobeliumit niin avot.

tuo r6a midi pyyhkii monia puolet kalliimpia midejä mennen tullen varsinki kun käytetään 2-tie settiä, sen keskialueen toisto on tosi hyvä.

Pari kovaa fascan kisailijaakin on jopa kokeillut nobeliumin 6,5" mutta ottaneet takaisin r6a:at.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Jani_m
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jani_m »

Itse ehdottaisin Rainbow SAX 265 sarjaa. Itsellä ollut tuollainen sarja käytössä noin puoli vuotta ja itse olen kyllä tykännyt kovasti. Kyseessä siis tuollainen sarja: http://www.audioimport.fi/?tuotteet&tuo ... sti=SAX265
-Tähtipyörä-
Jumitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jumitzu »

Tuo sax on hyvä myös.. mutta jos nälkä kasvaa syödessä kuten yleensä on tapana on tuosta r6a:sta helpompi siirtyä parempaan saundiin tekemällä siitä aktiivinen 2-tie setti ja alkup. upc dikket vaihtaa parempiin.

Mutta jos meinaa pitää tuollasena passiivisena systeeminä niin on aivan sama onko se r6a vai sax. hyvän saa kumminki.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Tero Äijälä
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tero Äijälä »

Äänet Rainbow:lle, loistava soundi! Olen kuunnellut huokeasta n.150e sarjasta aina 2500e kaksitie settiin asti Rainbowta, ja aina on kuulostanut hyvältä. Vielä kun pääsisi kuuntelemaan parasta mitä Rainbow tarjoaa.
Opel Corsa c 1.2 16v -01
getoon
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja getoon »

itsellä on tuo rainbow ja on muuten järkyttävän hyvä ääni nuin halvaksi sarjaksi :lol:
Vauhti korjaa virheet..
xhenkkax
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja xhenkkax »

Minkälainen sarja tuo Rainbow SLC 265 NG on? Onko paljonki parempi ku esim. sax?
CaLis
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja CaLis »

xhenkkax kirjoitti:Minkälainen sarja tuo Rainbow SLC 265 NG on? Onko paljonki parempi ku esim. sax?
Ite just hommasin tollasen, ja sen verran voin sanoa et tosi hyvältä vaikuttaa. Olin kans kahden vaiheilla et sax vai slc, mut hifikonexin äijä sai vakuuttuneeks et tuo on parempi. Perusteita en nyt enää muista :D Midit potkii ainaki mielettömän hyvin verrattuna edelliseen infinityn settiin. Jakosuotimissa on jonkunverran säätömahollisuuksia, ja esim. diskanteille on suojaus liiallista luukuttamista vastaan, mut miinuksena ne on aika jäätävän kokoset purkit :lol: Nii ja tuskin kannattaa mankan tehoilla yrittää soittaa, eipä varmasti midit paljon jytise. En osaa kyllä saxiin sen kummemmin äänellisesti verrata ku en saxia oo missään autossa päässy kuulemaan. Hinnassa ei paljon ollu eroa, joten ite päädyin ny tähän...
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
Calsunen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Calsunen »

Ittellä DSL:n kaiuttimia ja erillissarjoja ollut. Soi hyvin ja myös tarvittaessa korkeelta. Varsinkin keskialueen toistaa äärimmäisen hyvin. Lisäksi tehonkesto on hyvä, ei ole vielä savuja päästänyt..

Itte en enää muita ostakaan kun DSL:n erkkasatseja
ooskari
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ooskari »

DLS tai sitten Focal. Itellä pelkkää DLSää ja kavereilla Focalia. SPL Dynamicsilta en suosi kuin vahvareita ja bassoja.
lapatch
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja lapatch »

sait paskaa laatikossa 6.2 sd on itselläni ja kyllä ne toimii ei voi mitään vaikka isot pojat sanoo mitä muuta tahansa.
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

mul on spl dynamicin 2 erillissarjaa ja soi hyvin kyllä
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Vastaa Viestiin