lmb-58 kirjoitti:niinhän se pyöriikin jatkuvasi, minkäs teet. mulle pitäs maksaa paljon, että laittasin romulan laakerin kytkimeen. eipä vieläkään selvinnyt missä autossa on niin saatanan heikko painelaakeri. kuten jo aikaisemmin mainitsin mulla pyöri sama laakeri asconassa 14v ja kai skulaa vieläkin. jos sinä tk alat laittaan sinne jotain jousia, niin kohtahan se poljin on katossa. olen saanut sinusta semmoisen kuvan, että olet suhteellisen järkevä mies, joten heitä helvettiin tommoiset suunnitelmat, ne kestää minkä kestää minkäs teet. ja ne kestää minun mielestä.
en aio mitään laittaa,ajattelin että onko mun eläke aivot niin sulanu että en tajuu jotain siinä systeemissä .mutta se on nyt aivan selkee että se kuuluu olla makaava.ja tohon jalka kytkimellä kommenttiin,niin se on ihan sama asia mitä oon tässä sanonut.kun se on koko ajan kiinni asetelmassa ni ihan vaikka se jalka oiskin siinä polkimella.
ja sen takia nyt vielä kerran jos et lue noita viestejä.niin kirjotan että hajos omasta kadetista c20ne laakeri ja se meni niin nopeesti paskaks siitä kun ääni alko.että en enään sillä uskaltanut poljinta käyttää viime kilsat tallille kun ääni oli niin sirklaava.oli kuitenki laakeri saatava kun autolla piti liikkua.en saanu pariin paikkaan ku soitin ni uutta.laitoin sit purkaamolta löytyneen 1 ainoa f16 latikkoon sopivan ehjän.väliaikaseks laakeriks että pääsin ajamaan.kun asetelma oli vielä mietinnässä minkä sinne laitan,sit sainkin aika pian rompetorilta reilusti alle puoleen hintaan kunnon osat ja ne vaihoin sit jälkeen kaikki.
toinen oli samoja aikoja tossa kesällä missä ääni alkanut kadetin 1,6 koneella olevasta laakerista kuulumaan.neuvoin kurkkaan sinne sieltä luukusta ja kattoon että siellä osat on ehjät.kaveri oli kattonut että ei mitän näkyvää.mut pari viikkoo sen jälkeen ni soitti et ei ei oo kytkintä ollenkaan.
se oli sorvannu laakeri asetelman läpi.ja aivan paskana koko systeemi.
ja ei tuosta kauaa ole kun fiestaan laitoin saman systeemin.siinä aivan sama juttu.läpi mennyt asetelmasta laakeri,(myös vipu haarukalla).eli kun laakeri jumittuu ja ei pyöri niin alkaa sorvaamaan käpälöitä. ja valmista tulee nopeesti.
tää yht aikasuus remonteissa on alkanu mietityttään.mutta se nyt vaan ollu sattumaa.ei noita ennen oo noin huonoiks päässeitä juuri tullu.onhan niitä kytkimien vaihossa ollu huonoja laakereita tietystikin.
nyt skf laakeri itellä,ja siellä saa olla makaamassa.Ite meen huomenna makaamaan sairaalaan,ja torstaina leikataan.ei oo hetkiin asiaa autojen kimppuun,eikä oo välikskään.