Opelien Painelaakerit "makaavat"?
olen sitä minäkin yhteen jos toiseenkin automerkkiin vaihtanut kytkimiä, eikä ole koskaan tullut vastaan semmosta romua, että olis mennyt laakeri läpi,ei niitä alkuperäisiä systeemeitä kannata alkaa muutteleen, kuitenkin n.30v kokemus asioista. koitahan toipua, niin tingataan taas. eläkkeellä olen minäkin, mutta onko ihmekään kun opelin omistaa. ps. en hullun eläkkeellä. on fyysinen probleema.
Joo.mulla on sitten vaikka sunkin puolesta sitä "hullun eläkettäkin".lmb-58 kirjoitti:olen sitä minäkin yhteen jos toiseenkin automerkkiin vaihtanut kytkimiä, eikä ole koskaan tullut vastaan semmosta romua, että olis mennyt laakeri läpi,ei niitä alkuperäisiä systeemeitä kannata alkaa muutteleen, kuitenkin n.30v kokemus asioista. koitahan toipua, niin tingataan taas. eläkkeellä olen minäkin, mutta onko ihmekään kun opelin omistaa. ps. en hullun eläkkeellä. on fyysinen probleema.
Jos sairaalassa on kone ,niin tuun Morfiinilääkityksessä kyseleen taas tänne.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Täällä on tommonen -95 C18XEL ajettu 300tkm. jonka kytkin on ääntänyt kohta vuoden,pitää ääntä,väljyydestä johtuvaa kolinaa tms.,yläasennossa ja
etenkin kaupunkiajossa jossain vaiheessa alkaa huutamaan alaasennossa,mutta saattaa sitten(ylä-ja alaasento) hiljentyäkin.
Pitää kannattaa sitä leiriä joka uskoo,että kestää
Kun tähän romuun tuskin kytkinremppaa teetän,ellei ole ääretön pakko.
etenkin kaupunkiajossa jossain vaiheessa alkaa huutamaan alaasennossa,mutta saattaa sitten(ylä-ja alaasento) hiljentyäkin.
Pitää kannattaa sitä leiriä joka uskoo,että kestää
Kun tähän romuun tuskin kytkinremppaa teetän,ellei ole ääretön pakko.