Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Öljylämmityksen voi muuttaa myöhemmin pellettiksi tai sitten maalämmöksi.

Kysytään se tärkein, monta tulisijaa siinä on ??
Bismark
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Bismark »

tietääkös joku että saako e61i:een muita kuin näitä mokkakikkelin värisiä kuoria ja mistä
Anodi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Anodi »

veikka81 kirjoitti:Öljylämmityksen voi muuttaa myöhemmin pellettiksi tai sitten maalämmöksi.

Talossa jota nyt kattelin ei ole yhtään tulisijaa, vain pelkkä öljylämmitys.
Meillä oli jo töissä puhetta öljypolttimen muuttamisesta pellettipolttimeksi, kukaan vaan ei oikein tiennyt kuinka iso projekti se olisi.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Anodi kirjoitti:
veikka81 kirjoitti:Öljylämmityksen voi muuttaa myöhemmin pellettiksi tai sitten maalämmöksi.

Meillä oli jo töissä puhetta öljypolttimen muuttamisesta pellettipolttimeksi, kukaan vaan ei oikein tiennyt kuinka iso projekti se olisi.
Olis vaan pitemmän sähkökatkon takia hyvä olla edes yksi tulisija talossa, varsinkin jos se sähkökatko sattuu tulemaan kovien pakkasten aikaan. Tuosta en tiedä mitään kuinka iso tuo vaihto rojekti on, mutta kyllä tuohon joku päivän mittaan vielä vastauksen antaa.
villeke
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja villeke »

Osaakos joku kertoa mistä vaikka netistä löytys apuja minkälaisessa muodossa täytyy olla valitus, semmonen jolla valitetaan pysäköintivirhemaksusta :lol: tai muuten neuvoa pitääkö siinä olla jotain erikoista? vai selitänkö vaan yksinkertaisesti miksi katson silloin ja silloin saamana maksun aiheettomaksi? Kun ei nyt oikei leikkaa miten tuota lähtis sepittämään :yawn:
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

villeke kirjoitti:Osaakos joku kertoa mistä vaikka netistä löytys apuja minkälaisessa muodossa täytyy olla valitus, semmonen jolla valitetaan pysäköintivirhemaksusta :lol: tai muuten neuvoa pitääkö siinä olla jotain erikoista? vai selitänkö vaan yksinkertaisesti miksi katson silloin ja silloin saamana maksun aiheettomaksi? Kun ei nyt oikei leikkaa miten tuota lähtis sepittämään :yawn:
Jotain tällaista?
http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/348 ... aista%252f
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
villeke
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja villeke »

Lurttinen kirjoitti:Jotain tällaista?
http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/348 ... aista%252f
Joo kiitos. Asia kyllä koskee ihan julkisen pysäköinninvalvonnan määräämä maksua, mutta kyllä tuo siihenkin soveltui mielestäni. Pitää koulussa tulostaa runo huomenna ja pistää postiin :D
muutamaks minuutiks pysäköin sakkopaikalle kun piti kantaa paljon tavaroita kämppään, talon autopaikoille kauheet jonot ja joutuu tuolla kadulla pitämään, saa nähä palauttavatko
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Anodi kirjoitti:

Ei se nyt itsestään selvää ole että jokaisen öljykattilan pelaisi pelletillä... Ja kun se ei sillä pelkällä polttimella pelaa...Kun siihen tarvitaan sitä syöttöruuviakin... Sillein että siinä järkevä hyötysuhdekkin.

Enkä itse pidä pellettiä nyt mitenkään jumalana tai maalämpöäkään. Ne on niin hienoja kunhan vaan sähköä piisaa. Siksi kuten veikka sano, että tulisija on ihan jees....

Mutta itse pidän puulämmitysta hyvänä ratkaisuna, etenkin kun se toimii vapaalla kierolla. Silloin ei haittaa sähkön puute ja lämmintä piisaa.

Ja jos kaukolämpö putkia menee lähellä, niin itse en kahta kertaa miettisi,,,
StarBreakeR
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja StarBreakeR »

http://www.tipandtrick.net/2008/downloa ... upport/fi/

kuka noita paskoja käännöskoneita vääntää?
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Woody kirjoitti:
Anodi kirjoitti:

Ei se nyt itsestään selvää ole että jokaisen öljykattilan pelaisi pelletillä... Ja kun se ei sillä pelkällä polttimella pelaa...Kun siihen tarvitaan sitä syöttöruuviakin... Sillein että siinä järkevä hyötysuhdekkin.

Enkä itse pidä pellettiä nyt mitenkään jumalana tai maalämpöäkään. Ne on niin hienoja kunhan vaan sähköä piisaa. Siksi kuten veikka sano, että tulisija on ihan jees....

Mutta itse pidän puulämmitysta hyvänä ratkaisuna, etenkin kun se toimii vapaalla kierolla. Silloin ei haittaa sähkön puute ja lämmintä piisaa.

Ja jos kaukolämpö putkia menee lähellä, niin itse en kahta kertaa miettisi,,,
Eikai mikään öljykattila toimi pelletillä? Eikös siinä mee se kattila jokatapauksessa vaihtoon. Kyllä mä kallistuisin pellettiin tai maalämpöön, jos olis ajankohtaista. Ehken maalämpöön. Mut se on tosiaan että sillon olis hyvä olla olemassa jonkimoinen leivin uuni tahi varaileva takka tönössä.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
mtt
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mtt »

kertokaa nyt joku vastaus, kun itsellä ei pää toimi:

3 naista menee hotelliin ja ottaa huoneen. huone maksaa 300€, josta jokainen maksaa 100€. myöhemmin hotellin johtaja ilmoittaa maksun perinneelle henkilölle, että olet veloittanut liikaa. huone maksaa 250€. määrää palauttamaan 50€. maksun perinnyt henkilö päättää kuitenkin palauttaa kolmelle naiselle kullekkin 10€ ja pitää itse 20€.

naiset siis maksoivat kukin huoneesta 90€, eli yhteensä 270€. maksun perinnyt henkilö piti itse 20€+270€=290€. minne se 10€ häviää????
omega 2.6 V6 car.elegance 2002
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

mtt kirjoitti:kertokaa nyt joku vastaus, kun itsellä ei pää toimi:

3 naista menee hotelliin ja ottaa huoneen. huone maksaa 300€, josta jokainen maksaa 100€. myöhemmin hotellin johtaja ilmoittaa maksun perinneelle henkilölle, että olet veloittanut liikaa. huone maksaa 250€. määrää palauttamaan 50€. maksun perinnyt henkilö päättää kuitenkin palauttaa kolmelle naiselle kullekkin 10€ ja pitää itse 20€.

naiset siis maksoivat kukin huoneesta 90€, eli yhteensä 270€. maksun perinnyt henkilö piti itse 20€+270€=290€. minne se 10€ häviää????
Kataisen verotus :lol:
TomTom
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TomTom »

mtt kirjoitti:kertokaa nyt joku vastaus, kun itsellä ei pää toimi:

Läheppä purkamaan ongelmaa siitä, paljonko naiset oikeasti maksavat hotellihuoneesta. Vinkki: he eivät maksa huoneesta 270€ kuten äskön väitit. Lukeminen voi olla joskus vaikeaa :wink:
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Krynx »

Tietääkö kukaan mimmonen ghetto on Huonesuo? uskaltaako sinne muuttaa? :D
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
mtt
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mtt »

TomTom kirjoitti:
mtt kirjoitti: 3 naista menee hotelliin ja ottaa huoneen. huone maksaa 300€, josta jokainen maksaa 100€. myöhemmin hotellin johtaja ilmoittaa maksun perinneelle henkilölle, että olet veloittanut liikaa. huone maksaa 250€. määrää palauttamaan 50€. maksun perinnyt henkilö päättää kuitenkin palauttaa kolmelle naiselle kullekkin 10€ ja pitää itse 20€.

Läheppä purkamaan ongelmaa siitä, paljonko naiset oikeasti maksavat hotellihuoneesta. Vinkki: he eivät maksa huoneesta 270€ kuten äskön väitit. Lukeminen voi olla joskus vaikeaa :wink:
ei mee jakeluun...
omega 2.6 V6 car.elegance 2002
Vastaa Viestiin