astra g tehot hukassa

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
antti70
'Kadett'
'Kadett'

astra g tehot hukassa

Viesti Kirjoittaja antti70 »

astra g x20xev 80 km/h vauhdista painaa kaasun pohjaan 5 vaihteella niin autossa ei kiihdy muu kuin kuski :) sama vika on kyllä vähän kaikilla vaihteilla.kerran sytty vikavalo palaan ja sammu muutaman kilometrin jälkeen.kävin luetuttamassa vikakoodin ja kas kummaa siellä ei ollut koodia muistissa .autoon on vaihdettu tulpat ja ilmansuodatin nyt, tulpanjohdot noin vuosi sitten,ilmamassamittari ja takavaimennin 2 vuotta,bensansuodatin viime kesänä. pystyykö ilmamassamittaria ja lambda anturia mittaan ja jos pystyy niin mitkä arvot on?
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

vaikuttais massamittarivialta vaihdettiinko tarvike? vai alkuperäinen?
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
antti70
'Kadett'
'Kadett'

astra g tehot hukassa

alkuperäinen tampereen metro autosta.voiko sitä mitata mitenkään ko on sen verran kallis ettei haluai ostaa turhaan
Boah
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boah »

Enpä nyt tiedä tapahtuuko tuollaisella XEV:llä juurikaan, kun kaasun ruttaa pohjaan 80km/h vauhdissa. Ainakaan jos on pitkävälitteinen laatikko.
Toyota Corolla 2006 1.6 A
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Pakoputki tukossa?
antti70
'Kadett'
'Kadett'

astra g tehot hukassa

auto on metrosport farmari.eli laatikko on lyhyt välitteinen.täytyy myöntää että auto ei ole mikään tykki mutta on se paremminkin kiihtynyt. paikallaan kaasua painaessa kone booaaa ja alkaa sitten vasta laiskasti ottaan kierroksia ja sama kiihdyttäessä. olen huomannut semmosen asian ko lisää kaasua pikku hiljaa niin kiihtyy paremmin.
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Se ei kuitenkaan nyi milläänlailla?

Mutta jotenkin tuo vaikuttaisi pakoputken tukkoisuuteen kun jos kerta paljon kaasua antaessa tukehtuu. Tälläöinhän sieltä rööristä tulee eniten tavaraa ja jos on tukossa niin ahdistaa.
antti70
'Kadett'
'Kadett'

astra g tehot hukassa

voiko reilu 2 vuotta vanha takavaimennin mennä tukkoon.miten se vois testata? vaimennin pois vain jotenkin muuten
antti70
'Kadett'
'Kadett'

astra g tehot hukassa

niin piti laitta tosta nykimisesta. ei nyi mutta kiihtyvyys on aaltoilevaa
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Re: astra g tehot hukassa

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

antti70 kirjoitti:voiko reilu 2 vuotta vanha takavaimennin mennä tukkoon.miten se vois testata? vaimennin pois vain jotenkin muuten
Voi.Ja eikös tuossa ole ainakin 1 välivaimenninkin.
jos se vika siinä putkessa,niin eipä sitä juuri muute kun irrottamala voi testata.tietysti voi koittaa tuleeko sieltä kunnolla savut pihalle nyt,aika kuumaa ja hyvällä paineella pitäis tulla jos auki paikat.
KuvaKuva
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
antti70
'Kadett'
'Kadett'

astra g tehot hukassa

täytyy katsoa putkisto läpi.ihmettelen vain sitä vikavaloa mistä alussa kirjoitin kun se ei jättänyt koodia ja sen jälkeen meno on tuntunut takkuiselta.tänään kokeilin 0-100km/h. meni aikaa 12 s kolmella yrityksellä. eli onko kiihtyvyys normaalia tälle autolle? kiitokset vastanneille
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

antti70 kirjoitti:täytyy katsoa putkisto läpi.ihmettelen vain sitä vikavaloa mistä alussa kirjoitin kun se ei jättänyt koodia ja sen jälkeen meno on tuntunut takkuiselta.tänään kokeilin 0-100km/h. meni aikaa 12 s kolmella yrityksellä. eli onko kiihtyvyys normaalia tälle autolle? kiitokset vastanneille
mulla kävi tossa jossain vaihessa mielessä ihan toisesta topicista kun siihen vastasin.kaukaa haettu,mutta sulla vois akku/lataus häiriökin olla mahollinen.
ei kai tuolla oikeen pysty mittaamaan kiihtyvyyksiä,kun märät tiet.
jossain täällä oli niitä 80 /120 mittauksia,missä vähän enemmän sitä tehoa saa selville.
KuvaKuva
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
antti70
'Kadett'
'Kadett'

astra g tehot hukassa

löysin ilmamassamittarin mittaus ohjeet 1 navan ja rungon väliltä o ohmia mulla 04.2-03.9 ohmia
4 navan ja rungon väliltä 4.5-5.2v virta päällä mulla 12.1v eli mun ilmamassamittari taitaa olla rikki jos mittasin oikein. en ole kovinkaan pätevä sähkömies. kokeilin 40km/h--100km/h 4 vaihteella 17 sekuntia
röpönikkari
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja röpönikkari »

antti70 kirjoitti:löysin ilmamassamittarin mittaus ohjeet 1 navan ja rungon väliltä o ohmia mulla 04.2-03.9 ohmia
4 navan ja rungon väliltä 4.5-5.2v virta päällä mulla 12.1v eli mun ilmamassamittari taitaa olla rikki jos mittasin oikein. en ole kovinkaan pätevä sähkömies. kokeilin 40km/h--100km/h 4 vaihteella 17 sekuntia
Oot siis mitannu johtosarjan puolelta pistokkeesta? Eihän se kerro mittarin kunnosta mitään.
antti70
'Kadett'
'Kadett'

miten se sitten mitataan?
Vastaa Viestiin