F-astran kojelauta->kadettiin
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
Eli onko täältä vielä kukaan suorittanut moista operaatiota? Meneekö helposti paikalleen joitain kiinnityskohtia muokkaamalla, vai joutuuko tekemään kaiken uusiksi? Tarkoitus olisi viikonlaoopuna ruveta tuohon, jos ehtii...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Makkus.de:n sivuilla on muutama e-kadetti mihin on sovitettu f-astran kojelauta. Itekin oon harkinnu mutta taidan ainakin toistaiseksi jättää tekemättä. Mutta jos saat onnistumaan sen niin olisi kyl kiinnostava nähdä et miltä näyttää livenä. Lahtelaisia kun kanssa itse oon..
<font size=-1>[ This Message was edited by: markusj on 2003-07-10 15:34 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: markusj on 2003-07-10 15:34 ]</font>
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
Ilman muuta katsomaan pääsee, jahka sen saa paikalleen...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:

Siinä on parhaat kuvat mitä löysin... Eli tommoinen pitäis saada!
kyllähän siitä tulis tosi nätti! Mitenköhän paljon tossa on sorvaamista ku tota rupee laittaa. Ei ole ikinä tullu mieleen ruveta kojetauluja vaihtelee. Itellä on kanssa nyt uusi operaatio kadetti ja aika moinen työ rupeama edessä kun löytyy tollanen miltein uuden veroinen auto jolla ei ole paljon ikinä mummeli ajanut. Puolikuntosena olen jo sillä liikkunut. viininpunainen erikois raketti. Kerro lisää ku saat alotettu ton vaihto operaation jos tollasta rupeis iteki tekee ja samalla tekis siihen näytön ja soittimen paikat muualle ym.